پیشروی ارتش سوریه در حلب ادامه دارد

با پیشروی نیروهای دولتی ارتش سوریه در برخی مناطق حلب حداقل 40 تن از نیروهای شورشیان کشته شدند.
کد خبر: ۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ - 12January 2014

پیشروی ارتش سوریه در حلب ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، در حالی که در روزهای اخیر و در پی منازعات میان گروه های شورشی در روزهای اخیر شاهد هلاکت تعداد زیادی از نیروهای گروه های شورشی در سوریه بوده ایم، یکی از واحدهای ارتش این کشور با اجرای عملیات های موفق به پیشروی های گسترده در برخی مناطق حلب شده است.

گفتنی است متعاقب عملیات های اخیر ارتش در حلب حداقل 40 تن از نیروهای شورشیان، که عمدتا از نیروهای خارجی فعال در سوریه محسوب می شوند، کشته شده اند.

همچنین طی عملیات های یک روز اخیر ارتش، نیروهای دولتی توانسته اند با بیرون راندن گروه های شورشی بر فرودگاه و یکی از زندان های حاشیه حلب مسلط شده و مقادیر زیادی از تجهیزات گروه های شوراشی را نیز تخریب نمایند.

شایان ذکر است در حالی در یک روز اخیر شاهد پیشروی ارتش سوریه در حلب می باشیم که این شهر  یکی از مناطق اصلی تحت نفوذ شورشیان به خصوص گروه های تندرو به شمار می رود؛ ولی متعاقب درگیری های اخیر میان گروه های شورشی به خصوص منازعه ارتش آزاد با گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام، مواضع شورشیان در این منطقه تضعیف شده و ارتش توانسته است به طور نسبی بر این منطقه مسلط شود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار