جانشین سازمان عقیدتی ‌سیاسی ارتش درگذشت

حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدعلی نیکبخت"جانشین سازمان عقیدتی ‌سیاسی ارتش و از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵ - 13January 2014

جانشین سازمان عقیدتی ‌سیاسی ارتش درگذشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم تشییع آن مرحوم ساعت 8:30 فردا سه شنبه مورخ 24/10/92 از مقابل سازمان عقیدتی سیاسی آجا واقع در  خیابان قدوسی برگزار و جهت خاکسپاری به گلزار شهدای علی بن جعفر شهرستان قم منتقل می شود.

زنده یاد نیکبخت در سال 1336 در خانواده ای مذهبی در کاشان متولد و پس از استخدام در ارتش و شروع جنگ تحمیلی به مدت 4 سال در جبهه های حق بر علیه باطل حضوری فعال داشت که 35 درصد جانبازی وی ثمره این حضور بود.
 
مرحوم نیکبخت در 28 سال خدمت صادقانه در ارتش سمت هایی نظیر جانشینی سازمان عقیدتی سیاسی آجا، رئیس ادارات عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و ستاد مشترک و همچنین مسئولیت عقیدتی سیاسی های لشکر 92 زرهی اهواز، 84 خرم آباد، سرپرست عقیدتی سیاسی هوانیروز و چندین مسئولیت دیگر را عهده دار بوده است.
 
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ایران نیز با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نیکبخت جانشین این سازمان را تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است:
 
درگذشت یار و همکارمان مرحوم حجتالاسلام والمسلمین "علیمحمد نیکبخت" موجب تاثر و تاسف گردید .
 
در ادامه ضمن قدردانی تلاش های صادقانه ی حجتالاسلام والمسلمین "علیمحمد نیکبخت" خاطرنشان ساختند:
آن مرحوم عمر پربرکت خود را در کمال سادگی و در راه خدمت به آرمان های نظام و انقلاب سپری نمود.
 
در پایان این پیام سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تسلیت مجدد به کارکنان آجا از خدای سبحان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر را مسئلت می نماید.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار