معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان:

دفاع مقدس محور استقامت و پایداری ارزش‌های انقلاب اسلامی است

«مصطفی آزاد‌بخت» گفت: دفاع مقدس محور استقامت و پایداری ارزش‌های انقلاب اسلامی است و کسانی که در این مسیر قدم گذاشته و فعالیت می‌کنند از بهترین‌ها هستند.
کد خبر: ۴۳۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ - 21January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی آزاد‌‌بخت» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره «سنگر» در همدان اظهار داشت: استان همدان و استان‌های همجوار این استان ظرفیت‌های بالایی در بخش تئاتر  دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان صحنه‌های خوب و به یاد ماندنی خلق می کردند گفت: زبان هنر بهترین ابزار، و در عین حال سخت‌ترین است. در نتیجه وظیفه هنرمندان این بخش جهت انتقال پیام رشادت و جان فشانی رزمندگان سنگین است. 

آزادبخت با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که شهید سلیمانی یک مکتب است، ادامه داد: باید به راه و مکتب شهدا اقتدا کرده و از شیوه زندگی آن‌ها الگو گرفته و ادامه دهنده مسیر آن ها باشیم.

این مسئول عنوان کرد: دفاع مقدس محور استقامت و پایداری ارزش‌های انقلاب اسلامی است و کسانی که در این مسیر قدم گذاشته و فعالیت می‌کنند از بهترین‌ها هستند‌ و به هنرمندان توصیه می‌شود با هنر و تخصص خود در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها