در آستانه سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت در عراق؛

جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم» برگزار می‌شود

در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، در سه محور ادبی، هنری و رسانه‌ای برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 06December 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در آستانه سومین سالگرد شهادت علمداران بزرگ جبهه مقاومت، سرداران رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، مسابقه و جشنواره ادبی و فرهنگی را تحت عنوان «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» در سه محور ادبی، هنری و رسانه‌ای برگزار می‌کند.

شرکت ‎کنندگان می‌توانند تولیدات فکری و ادبی خود را با الهام‌ گرفتن از راهی که این دو شهید مقاومت ترسیم کرده‌اند، ارائه کنند. عناوین ارائه تولیدات فرهنگی و ادبی در این جشنواره شامل «زندگی شهدای مقاومت و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی»، «پیام شهدای مقاومت در پیروزی حق و دفاع از حقوق مظلومان» و «نقش شهدای مقاومت در نشر فرهنگ مقاومت و شهادت» است.

جشنواره رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم برگزار می‌شود

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار تولیدی خود را به شماره واتساپ و تلگرام «۰۰۹۶۴۷۷۳۰۱۴۱۹۱۵» ارسال کنند.

وبسایت جشنواره هم از طریق نشانی اینترنتی «qadahalnasr.com» در دسترس علاقه‌مندان است و مهلت نهایی ارسال آثار ۳۰ دی‌ سال جاری خواهد بود. همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کانال تلگرام جشنواره به نشانی «https://t.me/qadat_alnasser» مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها