آرشیو سایر اخبار

سرکوب دانشجویان تداوم حمایت تمام‌ عیار واشنگتن از «اسرائيل» است

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: سرکوب اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی رژیم اسرائیل در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از این رژیم بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

افکار عمومی جهان بیدار شده است

کنعانی در واکنش به اعتراض‌های دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین نوشت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری است.

رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند

نیکلاس مادورو با تاکید بر اینکه دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه موقت، به ملاقات‌های خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و ایشان را فردی خردمند و فرزانه دانست و گفت: آیت الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از جهان و تحولات آن دارند و ما همواره از رهنمود‌های ایشان استفاده می‌کنیم.

وزارت خارجه: رسوایی امروز آمریکا در مسأله فلسطین کمتر از شکست در طبس نیست

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای گفت: رسوایی امروز آمریکا در مسأله فلسطین کمتر از شکست نیرو‌های دلتا در طبس نیست؛ چنان که ۲۰۰ روز پس از کشتار غیرنظامیان و مردم بیگناه فلسطین، انتشار تصاویر کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان‌های نوار غزه، موجب انزجار هرچه بیشتر افکار عمومی دنیا از رژیم اسرائیل و حامی اصلی آن یعنی دولت ایالات متحده شده است.

امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا

۵ سند همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری در حضور «سید ابراهیم رئیسی» و «رانیل ویکرمسینگه» به امضا رسید.
1 صفحه
پربیننده ها