آرشیو سایر اخبار

فیلم/ کارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در ستاد ارتش

گزارش ویدئویی از کارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد ارتش به همراه تشریح روند پذیرش، آموزش و حتی استخدام بعد از خدمت کارکنان وظیفه که از زبان مهدی پور رمضان، مدیر آموزش این مجموعه مطرح شد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

آیت‌الله علم‌الهدی: انقلابی ماندن جامعه در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است/ سردار کارگر: در سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی زائران راهیان نور مواجه بودیم

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه، انقلابی بودن و انقلابی ماندن جامعه در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: موضوع ترویج معارف جنگ تحمیلی را نباید دست‌کم گرفت؛ این مأموریتی است که ثمره آن، ترویج روحیه جهادی و اعتلای کشور است.

فیلم/ دوکوهه؛ میعادگاه عاشقان

گفت‌وگو با سردار سرتیپ علی فضلی در خصوص حال و هوای پادگان دوکوهه در دوران دفاع مقدس و نیز یاد شهیدانی که روزی در این منطقه عملیاتی خاطره ساختند را در این بخش مشاهده می‌کنید.

«وعده صادق» امتداد عملیات «الی بیت‌المقدس»/ طعم ده برابری ضربات ایران به کام صهیونیست‌ها نشسته است

سردار حسن‌زاده گفت: سران رژیم صهیونیستی نباید فراموش کنند که فرمانده ما به آن‌ها تذکر داده است که «اگر یکی بزنید، ده‌تا می‌خورید»؛ بنابراین در روزهای اخیر طعم ده برابری دریافت ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به کام آن‌ها نشسته است.

عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: عملیات وعده صادق لذت‌بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است. به این اقتدار که ثمره هدایت‌های امامین انقلاب، ازخودگذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم.

توفیق راهیان نور در گرو مردمی بودن آن است

«صحرایی» گفت: بیشتر طرح‌های فعلی یادمان‌های دفاع مقدس مناسبت محور هستند نه مردم محور و توفیق واقعی در عرصه راهیان نور با حضور و مشارکت مردم محقق خواهد شد و زیرا مردم بهترین حافظ یاد و راه شهیدان هستند.

حضور بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه همزمان با ایام نوروز

حجت‌الاسلام «موسوی متقی» از حضور ۶ میلیون ۸۰۰ هزار زائر همزمان با ایام نوروز سال ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ۴۲۵ امامزاده در کشور امکان استقرار زائر را دارند که جمعا ۵ هزار و ۴۸۹ باب اتاق را شامل می‌شود که بر اساس آماری که از استان‌های مختلف کشور به‌دست ما رسیده است، از ۲۸ اسفند تا پایان پنجم فروردین، حدود ۲۰۰ هزار نفر شب در زائرسرا‌ها اسکان داشته‌اند.

فیلم/ دعوت شهدا

اقشار مختلف مردم دیار علویان در سال ۱۴۰۲ به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.
1 صفحه
پربیننده ها