رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایران در انتخاب کشورهای شرکت کننده در مسابقات سیزم والیبال مردان نقشی ندارد

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: حضور تیم‌ها در مسابقات والیبال بر اساس تصمیم دبیرخانه سیزم است و ما نقشی در انتخاب تیم‌ها نداریم.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ - 10September 2016

ایران در انتخاب کشورهای شرکت کننده در مسابقات سیزم والیبال مردان نقشی ندارد

سردار «مهرعلی باران چشمه» رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس درباره سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان، اظهار داشت: این دوره از رقابتها از فردا(یکشنبه) با حضور 10 کشور ایران، چین، کره جنوبی، کره شمالی، لبنان، فلسطین، پاکستان، سریلانکا، ونزوئلا و زامبیا در خانه والیبال تهران آغاز میشود که حضور خانواده اعضای تیم، برای تماشای مسابقات آزاد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان برای توسعه صلح و دوستی در جهان اهمیت دارد، تصریح کرد: بی شک برگزاری این رویداد مهم ورزشی گامی مهم در ترویج صلح و دوستی بین کشورهای عضو سیزم خواهد بود، بنابراین امیدواریم این رویداد در تحکیم دوستی بین نظامیان کشورهای عضو نقش ارزندهای داشته باشد.

سردار باران چشمه در خصوص تیمهای شرکت کننده نیز بیان داشت: حضور در مسابقات سیزم در رشتههایی مثل بسکتبال، والیبال، هندبال و فوتبال براساس رنکینگ آنها است، بدین ترتیب اگر مصر نتوانست بیاید، بر اساس رنکینگ، زامبیا انتخاب شده است؛ البته در برخی از رشتههای ورزشی مثل بسکتبال که ما یک دوره شرکت نکردیم اجازه حضور در دور بعدی را نیافتیم.

وی در پایان با اظهار این مطلب که مسابقات والیبال سیزم از 21 شهریور تا 29 شهریور در سالن حجاب برگزار میشود، تأکید کرد: در مورد حضور تیمها در مسابقات والیبال، دبیرخانه سیزم تصمیم گیرنده نهایی است و ما نقشی در انتخاب تیمها نداریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار