اجمالی/سردار خراسانی:

جهاد، مقوله‌ای فراتر از مبارزه است

مسئول سابق بسیج سازندگی گفت: به جرات می توان گفت افرادی که در صنایع پزشکی، نانو و هسته‌ای، نظامی و غیر نظامی حضور داشتند یا مدیریت جهادی را تجربه کرده و یا در دوره جهاد سازندگی حضور داشتند.
کد خبر: ۱۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷ - 22January 2014

جهاد، مقوله‌ای فراتر از مبارزه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار خراسانی مسئول سابق بسیج سازندگی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در خبرگزاری بسیج برگزار شد، اظهار کرد: اولین بار نام جهاد در حوزه سازندگی را از زبان امام راحل شنیدیم و دانستیم جهاد تنها در حوزه مبارزه نیست.

وی افزود: دشمن در پی القاء آن بود که مدیریت جهادی و جهاد سازندگی با تخصص و نوآوری تناسبی ندارد. اما به جرات می توان گفت افرادی که در صنایع پزشکی، نانو و هستهای، نظامی و غیر نظامی حضور داشتند در دو صحنه دفاع مقدس، مدیریت جهادی را تجربه کرده و یا در دوره جهاد سازندگی حضور داشتند.

سردار خراسانی تصریح کرد: در دوران اصلاحات شعار دولت توسعه سیاسی بود و بسیج دوره سختی را در عرصه جهادی پشت سر گذاشت. اما در این بین گامهای جهادی همان تعداد گروه اندک که پرچم جهاد را حفظ کردند ستودنی است.

مسئول سابق بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: در شهریور 84 در سال هایی که فضای سیاسی کشور غبارآلود بود و دشمنان داخلی هماهنگ با دشمن خارجی بودند مقام معظم رهبری صریحاً فرمودند که بسیج و دستگاه ها میبایست فضای جهاد و خدمت رسانی را تجربه کنند.

وی بیان کرد: کمتر از 40 گروه جهادی در سال 84 وجود داشت. در ملاقات هایی که با گروههای جهادی داشتیم و با توجه به توصیه های رهبری، در نشستی مشترک با هم عهد کردیم سنت حسنه حرکت های جهادی در سال 88 را اجرایی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار