حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم:

حرکت شجاعانه پرسنل نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن کمر طاغوت را شکست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دلیل اطمینان بالای امام خمینی (ره) به ارتش، وجود افراد معتقد و انقلابی در بدنه ارتش بود.
کد خبر: ۱۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴ - 22January 2014

حرکت شجاعانه پرسنل نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن کمر طاغوت را شکست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سیزدهمین جلسه هماندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: دلیل اطمینان بالای امام خمینی(ره) به ارتش، وجود افراد معتقد و انقلابی در بدنه ارتش بود که این افراد با سعی و تلاش فراوان و پرورش اعتقادات اسلامی و ارتباطات محکمی که با امام داشتند توانستند نقش بسیار مهمی را در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کنند.

وی افزود: بسیاری از افسرانی که در ارتش قبل از انقلاب خدمت میکردند بسیار معتقد و متدین بودند، اینان برای خرج کردن حقوقی که از رژیم شاه دریافت میکردند با علما مشورت و از ایشان کسب تکلیف میکردند، ارتباط افسرانی مانند شهید نامجو و دیگر سربازان ارتش با امام راحل باعث شد که اطلاعات درست و مفید به دست امام برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه عوامل زیادی در پیوند و بیعت مبارک ارتش با امام و مردم موثر بودند، افزود: یکی از این عوامل مهم و تاثیرگذار افرادی بودند که در پادگانها اعلامیه پخش میکردند، علاقه مردم و نظامیان به دین اسلام در قبل از انقلاب بدنه ارتش را آماده اجرای فرامین امام کرده بود.

وی ادامه داد: همه تلاشهای ارتش و سربازان در ۱۹ بهمن ۵۷ به نمایش گذاشته شد و با حضور کارکنان نیروی هوایی در محضر امام کمر طاغوت شکست.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: به تمام کسانی که این حادثه تاریخی را ایجاد و به پیروزی انقلاب اسلامی کمک کردند تبریک میگوییم و خوشحالیم که امام ارتش را به خوبی شناخته بود و خدا را شکر که ارتش نیز توانست جواب اطمینان امام (ره) را بدهد.

نظر شما
پربیننده ها