حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی در بازدید از دفاع مقدس:

جواد شریفی راد یکی از گنجینه‌های دفاع مقدس بود

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اشاره به حادثه انفجار در شهرک سینمایی گفت: مرحوم جواد شریفی راد یکی از گنجینه‌های کشف نشده‌ دوران دفاع مقدس بود که در نیروی هوایی ارتش مسئولیت خنثی سازی بمب ها و موشک های عمل نکرده را به عهده داشت.
کد خبر: ۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵ - 11January 2014

جواد شریفی راد یکی از گنجینه‌های دفاع مقدس بود

حجت الاسلام والمسلمین "سید محمد رضا واحدی" معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش صبح امروز به همراه امیر "شاهین تقی خانی" جانشین معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، امیر "گودرزی" رئیس تبلیغات و انتشارات ارتش، سرهنگ "سزاوار" رئیس اداره روابط عمومی ارتش و جمعی دیگر از مدیران این واحد از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد و در جریان روند تهیه و انتشار اخبار این خبرگزاری قرار گرفتند.

حجتالاسلام واحدی در جریان این بازدید طی گفتوگویی تفصیلی به بیان مسائل مختلف مرتبط با دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ارزشمند آن پرداخت.

معاون فرهنگی وروابط عمومی ارتش با اشاره به حادثه انفجار در شهرک سینمایی و درگذشت جواد شریفیراد مسئول جلوههای ویژه سریال معراجیها گفت: مرحوم جواد شریفی راد قبل از اینکه مسئول جلوههای ویژه در فیلم باشد یک متخصص متبحر و برجسته در عرصه نظامی و خنثی سازی بمب، راکت و موشکهای عمل نکرده در دوران دفاع مقدس بود. شریفی راد افسری  متعهد  و کارآزموده  در ارتش محسوب می شد که شاید کمتر کسی از خدمات وی اطلاع  دارد.

وی با اشاره به اینکه باید علاوه بر جنگ سخت در دوران دفاع  مقدس به ابعاد مختلف جنگ نرم و جنگ روانی دشمنان توجه کرد، افزود: نگاه راهبردی و استراتژیک صاحب نظران اینگونه است که جنگ ما با نظام سلطه و دشمنان اسلام تمام نشده است و دشمنان فرامنطقه ای و اسلام با ابزارهای مختلف رسانه ای و تبلیغاتی به مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان می پردازند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: شاید ما امروز بمباران و تهدیدات سخت را نداشته باشیم اما بمباران جنگ نرم در دنیای ارتباطات و هجمه رسانههای بیگانه هر روز بیشتر و گسترده تر، فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است که باید در حوزه های نرم به صورت جدیتر و تخصصیتر  ورود کرده و در حوزههای فرهنگی مصممتر وارد شویم.

مشروح این گفتوگو به زودی در سایت خبرگزاری دفاع مقدس منتشر میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار