سومین جلسه حفظ و انسجام راویان فتح رضوی در مشهد برگزار شد + تصاویر

در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، سومین جلسه حفظ و انسجام راویان فتح رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ - 13September 2016

سومین جلسه حفظ و انسجام راویان فتح رضوی در مشهد برگزار شد + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، سومین جلسه حفظ و انسجام راویان فتح رضوی با حضور جمعی از راویان دفاع مقدس در مسجد ایزدی­ ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی که به همت انجمن راویان فتح رضوی برگزار شده بود سید هاشم موسوی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس به تشریح این عملیات پرداخت و گفت: طرح­ریزی عملیات ثامن­الائمه(ع) توسط سرلشکر شهید یوسف کلاهدوز و امیر ظهیرنژاد انجام شد و برای هدایت این عملیات قرارگاه مشترک سپاه و ارتش در سه راهی شادگان بین جاده اهواز-آبادان تأسیس شد.

وی افزود: این عملیات در چهار محور دارخوین، فیاضیه، ذوالفقاریه و ایستگاه 12 انجام گرفت. خراسان همزمان با عملیات ثامنالائمه(ع) در 2 محور خط پدافندی داشت؛ یک گردان به فرماندهی شهید محمد حصاری در غرب سوسنگرد یعنی تپههای الله­ اکبر مستقر بودند و یک گردان هم به فرماندهی سردار محمودآبادی جاده شوش سایت 4 را تحت کنترل داشت.

در ادامه علی معظمی، از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس که امروز در سنگر تعلیم و تربیت فعالیت دارد، به ضرورت ارتباطگیری خوب و مناسب راویان با دانشآموزان پرداخت و اظهار داشت: روایتگری دانش­آموزی با روایتگری برای اقشار دیگر تفاوت دارد. یکی از شاخصههای اساسی که باعث جذب دانشآموزان می­شود شناخت نقش­های زبان است.

وی افزود: آرام و شمرده سخن گفتن و انتخاب الگو در بیان خاطرات از سن و سال خود دانش­آموزان، راوی را در پذیرش مطلب از سوی دانش­آموزان کمک می­کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها