با حضور گسترده مردم ولایتمدار مشهد؛

جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون در بهشت رضا آرام گرفت

پیکر مطهر سه مجاهد لشکر فاطمیون، شهیدان مرتضی عطایی جانشین فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون، سید خداداد موسوی و میرزا محمد غلامی پس از تشییع در مشهدالرضا در بهشت رضا آرام گرفتند.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ - 15September 2016

جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون در بهشت رضا آرام گرفت

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، مراسم تشییع سه مجاهد لشکر فاطمیون، شهیدان مرتضی عطایی جانشین فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون، سید خداداد موسوی و میرزا محمد غلامی صبح امروز از مقابل مهدیه مشهد برگزار شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا با حضور گسترده خود تجدید میثاقی دوباره با آرمان­های انقلاب اسلامی داشتند.  

در آئین تشییع این شهدا که جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، همرزمان شهدای مدافع حرم و مسئولین استانی حضور داشتند تشییع کنندگان، پیکرهای مطهر شهدا را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کردند.

شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست بیعت خود را با شهدا اعلام کردند.

با ورود پیکر مطهر شهدا به حرم حضرت رضا(ع)، پس از خطبه­خوانی در صحن آزادی نماز بر پیکر مطهر این شهدای عالی­مقام توسط حضرت آیت­ الله علم ­الهدی نماینده ولی­ فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد اقامه شد و ابدان مطهر شهیدان عطایی، موسوی و غلامی پس از طواف در حرم امام هشتم جهت خاکسپاری به بهشت رضا انتقال یافتند.

لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت شهید مرتضی عطایی فردا جمعه 26 شهریورماه صبح و عصر در مسجد الزهراء واقع در احمدآباد و مراسم یادبود این فرمانده دلاور شنبه 27 شهریورماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در قاسم­آباد- بلوار شاهد- شاهد 57 منعقد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار