سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

اجلاس ژنو ۲ شکست خورده متولد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هرگونه مذاکره ای بدون حضور ایران، حزب الله و نمایندگان واقعی مردم منطقه بی نتیجه است و از هم اکنون باید گفت که اجلاس ژنو ۲ شکست خورده متولد شده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵ - 24January 2014

اجلاس ژنو ۲ شکست خورده متولد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در حاشیه چهارمین نشست هم اندیشی مداحان و شعرای نخبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بان کی مون و سازمان بی المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا و اسرائیل هستند و همه می دانند که ستون فقرات اقتدار منطقه ایران است.

وی با اشاره به چهارمین نشست هم اندیشی مداحان و شعرای نخبه، عنوان داشت: این اجلاس دستاوردهای مطلوبی به دنبال دارد و می تواند نقش بسزایی در تقویت عملکرد مداحان کشور داشته باشد.
 
سردار نقدی تصریح کرد: حساسیت های شدیدی که دشمن بر روی جمعیت ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) دارد نشان می دهد که اهمیت این جمعیت در حفظ انسجام ایمانی، روشنگری و بصیرت افزایی مردم بسیار بالا و ارزشمند است و باید قدر آن را دانست.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این قشر در انتقال ارزش های الهی به نسل جوان بسیار موفق بودند و باید از ظرفیت مداحان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد.
 
وی در خصوص ایجاد وحدت در جهان اسلامی خاطرنشان کرد: امروز وحدت مهمترین نیاز جهان اسلام است و ایجاد اختلاف از نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در این راستا پایگاه داعیه داران اهل سنت که توهین به مقدسات شیعه می کنند در انگلیس و آمریکا قرار دارد و همان هایی که علیه مقدسات اهل سنت فحاشی می کنند پایگاه ها و ایستگاه های رادیو و تلویزیونی شان در آمریکا است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: انگلیس و آمریکا از یک سرور جاسوسی پول می گیرند تا وحدت جهان اسلام را از بین ببرند و در این میان مقام معظم رهبری، علمای برجسته و مراجع تقلید به دنبال حفظ اتحاد و انسجام میان کشورهای اسلامی هستند زیرا می دانند ایجاد اختلاف از دسیسه های مستکبران است. 
 
وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس اختلاف میان شیعه و سنی را پشتیباتی می کنند، افزود: آمریکایی که از تروریست های تکفیری حمایت کرده به اسم تشیع علیه اهل سنت نیز تبلیغ می کند. امت اسلام بیدار شده و هوشیاری بالایی از خود نشان داده اند طوری که امروز بمب گذاری در اماکن زیارتی به اسم اهل سنت، موجب واکنش شیعیان نمی شود و همان فحاشی که به اسم شیعه علیه اهل سنت انجام می گیرد سنی ها را ناراحت نمی کند زیرا آنان می دانند شیعه حقیقی چه کسی است. 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لغو دعوت ایران در ژنو ۲ تصریح کرد: بان کی مون و سازمان بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا و اسرائیل هستند و همه می دانند که ستون فقرات اقتدار منطقه ایران است.
 
وی در پایان گفت: هرگونه مذاکره ای بدون حضور ایران، حزب الله و نمایندگان واقعی مردم منطقه بی نتیجه است و از هم اکنون باید گفت که اجلاس ژنو ۲ شکست خورده متولد شده است.
نظر شما
پربیننده ها