سردار نقدی در جمع پرشور اهالی شیعه و سنی در گنبد:

"مرگ بر آمریکا" شعار مشترک شیعه و سنی/ آمریکا، منشاء تفرقه افکنی میان مسلمانان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا منشاء تفرقه افکنی برای تخریب اهل سنت و شیعیان، تضعیف موج بیداری اسلامی و کاهش گرایش به اسلام در جهان می باشد.
کد خبر: ۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸ - 19January 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت که با حضور پرشور مردم شیعه و سنی شهرستان گنبد برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اسلام مظهر وحدت امت بوده و قرآن هم به وحدت دعوت کرده و هم از تفرقه و نزاع نهی می کند که این برای همه انسان های موحد است.

استکبار و طاغوت از نیروی وحدت در مردم می ترسد

سردار نقدی با اشاره به ترس استکبار و طاغوت ها از نیروی وحدت میان مردم و مسلمانان عنوان داشت: وحدت مردم برای استکبار و طاغوت خطر ناک است چون از این وحدت نیرویی ایجاد می شود که طاغوت ها از آن ترس و واهمه دارند.
 
وی نماز جماعت، نماز جمعه و حج را از نماز های وحدت در اسلام برشمرد و تصریح کرد: طاغوت ها برای غارت مردم و زورگویی، بین مردم مسلمان تفرقه افکنی می کنند.
 
اهل بیت مبنای وحدت مسلمانان هستند

رییس سازمان بسیج مستضعفین اهل بیت را مبنای وحدت مسلمانان دانسته و بیان کرد: شیعه و سنی طبق دستور قرآن به اهل بیت احترام می گذارند و اختلافات شیعه و سنی مربوط به حوزه های علمیه می باشد.
 
وی تلاش آمریکای ضعیف شده را برای تفرقه افکنی میان مسلمانان دانست و خاطر نشان کرد: استکبار و آنهایی که از ملت ایران، حزب الله، حماس و ملت عراق سیلی خورده اند امروز به اختلاف افکنی میان شیعه و سنی چشم دوخته اند.
 
سردار نقدی به اعلام حمایت رسمی امریکا از گروه های تروریستی در منطقه اشاره نموده و افزود: امریکا منشاء تفرقه افکنی برای تخریب اهل سنت و شیعیان، تضعیف موج بیداری اسلامی و کاهش گرایش به اسلام در جهان می باشد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کمک آمریکا و انگلیس را به گروهی برای توهین به محترمین اهل سنت یادآور شده و تصریح کرد: آمریکا رسانه های جمهوری اسلامی ایران را که بلندگوی شیعیان در جهان هستند از ماهواره ها قطع می کند. پس بی شک حمایت آنان از رسانه های شیعی نما با هدف تفرقه افکنی می باشد.
 
وی «مرگ بر امریکا» را شعار شیعه و سنی خطاب به استکبار دانسته و خاطر نشان کرد: کسانی که برای تفرقه افکنی میان مسلمانان تلاش می کند همان پیروان اسلام امریکایی هستند و همان قدر که شاه پهلوی «شیعه» بود، شاه عربستان «سنی» است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود تاکید کرد: یقینا شیعه و سنی با وحدت و در کنار یکدیگر در بیت المقدس به نماز می ایستند که این وعده الهی است.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار