معاون سپاه استان قم:

پنج هزار زائر از قم به مناطق شمالغرب اعزام شدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) قم گفت: حدود پنج هزار زائر از استان قم، تابستان امسال به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 18September 2016

پنج هزار زائر از قم به مناطق شمالغرب اعزام شدند

به گزارش دفاع پرس از قم، رضا فقیهی با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت اظهار داشت: یکی از صحنههای توانمندسازی نیروهای انقلاب و بسیجی در راستای فرهنگ اسلام ناب محمدی حضور در عرصههای عملیاتی دفاع مقدس و آشنایی با مجاهدتها و ایثارگریهای رزمندگان است.

معاون هماهنگکننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم با بیان اینکه هدف از اعزام به جبهه غرب آشنایی نسل جوان با مظلومیت رزمندگان اسلام است، بیان کرد: با اعزام این کاروانها غربت شهدا بهصورت شفاف و گویا برای جوانان تبیین میشود و نسل امروز با همسن و سالهای خود که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی بودند به صورت کامل آشنا میشوند.

وی با اشاره به اعزام مردم استان قم به اردوهای راهیاننور غرب، بیان کرد: در تابستان امسال سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم حدود 5 هزار نفر از زائران را به مناطق عملیاتی جبهه شمال غرب اعزام کرد.

فقیهی گفت: افرادی که به جبهه شمال غرب اعزام شدند در 2 روز اقامت در مناطق عملیاتی از یادمانهای بوالحسن، سیران بند، محل شهادت شهیدان زین الدین و همچین از شهر سردشت و از منطقه عملیاتی دوپازا و یادمان شهید کاظمی بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها