رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دغدغه‌های فرهنگی هنری رهبر معظم انقلاب را پیگیری می‌کنیم

«محمود صلاحی» از لحاظ کردن مطالبات و دغدغه‌های فرهنگی هنری رهبر معظم انقلاب در فعالیت‌های جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ - 21September 2016

دغدغه‌های فرهنگی هنری رهبر معظم انقلاب را پیگیری می‌کنیم

«محمود صلاحی»، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به برنامه «چهارشنبههای هنر» که هر هفته در دفتر وی برگزار میشود، اظهار داشت: «چهارشنبههای هنر» برنامهای است که هر هفته فرصت مغتنمی به وجود میآورد تا دیداری با هنرمندان داشته باشیم. ما در این برنامه هر هفته میزبان یکی از هنرمندان کشورمان هستیم.

وی افزود: این برنامه فرصتی فراهم آورده تا ضمن دیدار مستقیم با هنرمندان برجسته کشورمان از خواستهها و ضرورتها، باید و نبایدهای فضای هنری مطلع شویم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: دیدار با استادانی چون علی جهاندار، ایرج نعیمایی، مجید مجیدی، ایرج میرزا علیخانی، جواد بختیاری، امیراحمد فلسفی، عبدالجبار کاکایی، مرتضی امیری اسفندقه، حسین اسرافیلی، جواد محقق، محمدرضا بایرامی، محمدمهدی سیار، علیرضا قزوه، علیمحمد مودب، فاضل نظری از برکات این برنامه هفتگی بوده است.

صلاحی ارتباط مستقیم با اساتید هنر و فرهنگ کشور را عامل موفقیت در برنامهریزی فرهنگی دانست و افزود: برنامهریزی رویدادهای هنری، کلاسهای عالی استادان، حمایت از آثار فاخر و متناسب با اهداف و سیاستهای سازمان، انتشار کتابهای نفیس، تولید آثار موسیقایی، حمایت از فیلمها و تئاترها، ساماندهی نمایشگاهها، توجه به زبان و ادبیات فارسی و... بخشی از موارد مطرح شده در این نشستها بوده است.

وی همچنین درباره رویکردهای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پیگیری مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فعالیتهای مختلف بخشهای فرهنگی هنری، موضوع تحقق مطالبات و دغدغههای رهبر معظم انقلاب را در نظر دارد و ما این موضوعات را پیگیری میکنیم؛ تا در برنامهها لحاظ شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار