سالار عقیلی آلبوم «از جان و از دل» را منتشر می‌کند

آلبوم «از جان و از دل» به آهنگسازی «نوید دهقان» با صدای «سالار عقیلی» در سراسر کشور منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ - 20September 2016

سالار عقیلی آلبوم «از جان و از دل» را منتشر می‌کند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آلبوم «از جان و از دل» به آهنگسازی «نوید دهقان» با صدای«سالار عقیلی» و به تهیهکنندگی «صدرالدین حسینخانی» روز چهارشنبه 31 شهریور ماه در سراسر کشور منتشر میشود.

آلبوم «از جان و از دل» به آهنگسازی «نوید دهقان» با صدای «سالار عقیلی» و با همکاری گروه «قمر» و براساس اشعاری از سعدی، اقبال لاهوری و علیرضا خیابانی و  همنوازی آواز حریر شریعتزاده با پیانو، روز چهارشنبه31 شهریور ماه جاری به تهیهکنندگی «صدرالدین حسینخانی» توسط شرکت «ایران گام» و  مؤسسه «نغمه سرای روژین» و توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر میشود و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار میگیرد.

نوید دهقان در آلبوم «از جان و از دل» به غیر از آهنگسازی این اثر و سرپرستی گروه موسیقی «قمر» تکنوازی ساز کمانچه را نیز برعهده داشته است؛ در این اثر موسیقایی بهزاد رواقی با ساز تار و علیرضا گرانفر با ساز سنتور به تکنوازی پرداختهاند و حریر شریعتزاده نیز با پیانو همنواز آواز بوده است.

آلبوم «از جان و از دل» در پاییز و تابستان سال 93 توسط وحید بقراطپور ضبط شده و میکس آن نیز در زمستان سال 93 توسط کامبیز شاهینمقدم انجام گرفته است؛ طراحی و گرافیک این اثر را ارغوان خسروی و مدیر اجرایی آن را نیز مهدی بشکوفه برعهده داشته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها