سردار تنگسیری:

علما و فرزانگان سنگربانان اسلام هستند

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه گفت: نمایشگاه عکس "روایت فرزانگی" گامی در جهت صیانت از دین، دیانت، اسلام و مقابله با توطئه های دشمن در هدف قرار دادن جایگاه علما و مرجعیت است.
کد خبر: ۱۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵ - 27January 2014

علما و فرزانگان سنگربانان اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار "علیرضا تنگسیری" جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه در آئین گشایش نمایشگاه عکس علمای معاصر اظهار کرد: اگر امروز از اسلام ناب محمدی(ص) سخن میگوییم، یکی از سنگربانان اصلی آن همین علما و فرزانگان هستند.

وی این نمایشگاه را آغازی بر آشنایی هر چه بیشتر نسلهای حاضر انقلاب با علمای دین عنوان کرد و افزود: نمایشگاه عکس روایت فرزانگی که امروز به اهتمام معاونت روابط عمومی نیروی دریایی سپاه و مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما برپا شده است، در حقیقت گامی در جهت صیانت از دین و دیانت و اسلام و مقابله با توطئههای دشمن در هدف قرار دادن جایگاه علما و مرجعیت است.

در ادامه، مسئول روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه نیز طی سخنانی گفت: تاریخ شیعه سرشار از ذخایر علمی است. شناخت و شناساندن این معدن بزرگ عملی و معنوی وظیفه همه ماست.

حجت الاسلام زنگی آبادی، خاطر نشان کرد: با افتتاح این نمایشگاه در آستانه دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی بنا داریم تا ضمن تأکید بر نقش علما در حدوث این انقلاب، توجهات قشرهای مختلف جامعه اسلامی بهویژه نوجوانان و جوانان را به این نکته جلب نماییم که این انقلاب به دست یک عالم و مرجع دینی تحقق پیدا کرد و به دست یک عالم و مرجع بزرگ دینی ادامه حیات میدهد.

وی افزود: همانگونه که اصل حدوث این نظام و انقلاب به برکت حضور فرزنگان و بزرگان و علمای دینی بوده است، ادامه و ثبات آن نیز به برکت علما خواهد بود و لذا باید این نقش را به جامعه یادآوری کنیم و با برپایی این گونه برنامهها و نمایشگاهها بر توجه و مراقبت در زمینه دسیسههای دشمن برای مقابله با علما و فرزانگان جامعه تأکید نماییم.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت ۶ روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ برای بازدید علاقمندان و اقشار مختلف مردم در آستان سید مظفر بندرعباس دایر خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها