با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه

نمایشگاه عکس علمای معاصر گشایش یافت

نمایشگاه عکس علمای معاصر، طی مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، جانشین فرماندهی این نیرو و جمعی از مسئولان استان هرمزگان، در آستان امام زاده سید مظفر بندرعباس گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲ - 26January 2014

نمایشگاه عکس علمای معاصر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این نمایشگاه شامل 90 تابلو عکس منتخب از علما و فرهیختگان معاصر است که نقش برجستهای در صیانت از مکتب اسلام و به ویژه مذهب تشیع ایفا کردهاند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را یادآوری نقش و اهمیت جایگاه علما و فرهیختگان در حفظ و پیشبرد اسلام و ارزش های اسلامی عنوان کرد و با استناد به رهنمودهای امام راحل(ره)، گفت: اگر علما نبودند، امروز از اسلام خبری نبود.
 
وی با اشاره به دسیسههای دشمنان در محو و از بین بردن نقش و جایگاه علما، فرهیختگان و مراجع، افزود: امروز دشمن با درک جایگاه علمای بزرگ دینی، در صدد هجمه به آنان و از بین بردن جایگاه بی نظیر آنان در نزد مردم و جوامع اسلامی برآمده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین صداقت خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان مجموعهای که فلسفه وجودی آن دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی در همه عرصههاست، وظیفه دارد تا ضمن معرفی هر چه بیشتر سنگربانان دین و ارزشهای دینی، اهمیت بی بدیل جایگاه و نقش آنان را مورد تأکید و یادآوری قرار دهد.
 
وی افزود: به دلیل اهمیت این نقش، برگزاری نمایشگاه روایت فرزانگان، گامی کوچک در جهت خنثیسازی تلاش دشمن برای ضربه زدن به نقش و جایگاه علما و فرزانگان دینی است.
نظر شما
پربیننده ها