حجت‌الاسلام محمدیان:

حماسه ۶ بهمن مردم آمل از عوامل مهم درخشش انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل گفت: اهمیت حماسه شش بهمن سال ۶۰ مردم آمل سبب شد تا امام خمینی(ره) به این موضوع در وصیت‌نامه خویش اشاره کنند.
کد خبر: ۱۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹ - 26January 2014

حماسه ۶ بهمن مردم آمل از عوامل مهم درخشش انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام "حسین محمدیان" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل در همایش بزرگ مدافعان و ایثارگران حماسه شش بهمن در حسینیه ثارالله سپاه آمل با بیان اینکه نسل جوان امروز باید آگاهی لازم در خصوص حماسه ششم بهمن داشته باشند، اظهار کرد: باید نسبت به تبیین این حماسه بزرگ اهتمام ارزنده و شایستهای وجود داشته باشد و بازماندگان و مدافعان این حماسه بزرگ دستاوردهای آن را در اختیار همگان قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان در حماسه ششم بهمن اصل نظام اسلامی بود، تصریح کرد: اهمیت حماسه شش بهمن سال ۶۰ مردم آمل سبب شد تا امام خمینی(ره) به این موضوع در وصیتنامه خویش اشاره کنند و ابعاد ارزنده حماسه شش بهمن در سخنان مقام معظم رهبری وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با تاکید بر اینکه اگر امروز انقلاب اسلامی ما درخشش دارد به برکت حماسههای ارزندهای چون حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل است، ادامه داد: باید ابعاد دشمنان در این حماسه تبیین شود تا همگان از اهداف دشمنان مطلع باشند.

محمدیان با بیان اینکه دشمنان نمیتوانند ایران را تحمل کرده و عاقلانه با ما سخن بگویند، تاکید کرد: دشمنان به خواری و ذلت رسیدند که این امر نشانگر استقلال و عظمت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از سنگرهای ملت ما هراسان هستند، گفت: آنها توان مقابله با نظام دینی ما را ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با بیان اینکه همه آنهایی که دلشان به حال دین و انقلاب سوخته و دغدغه دینی دارند سنگری برای نظام هستند، تأکید کرد: انسان باید همواره مراقب اعمال خود باشد که در سرای آخرت راهی برای جبران وجود ندارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار