محمدرضا سلیمانی:

سومین جشنواره فیلم کوتاه "سکانس حماسه" در شهرکرد برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: اکران فیلم‌های رسیده به جشنواره ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تالار مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱ - 28January 2014

سومین جشنواره فیلم کوتاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمدرضا سلیمانی" مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به عنوان سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با نام "سکانس حماسه" گفت: ۱۴۲ اثر در پنج زمینه فیلم داستانی، مستند، نماهنگ، انیمیشن و فیلم نامه نویسی به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: اکران فیلمهای رسیده به این جشنواره ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه و اختتامیه این جشنواره ۲۷ بهمن در تالار مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال وبختیاری برگزار میشود.

سلیمانی در ادامه از برگزاری کارگاه فیلم نامه نویسی در این جشنواره خبر داد و تاکید کرد: این کارگاه ۲۶ بهمن در تالار مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال وبختیاری بازخوانی ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی، انتظار، امید و آرمان گرایی، مضامین آئینی – اجتماعی و سال جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی از محورهای مهم برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

محمد رضا سلیمانی با اشاره به اهداف برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای خوب در زمینه فیلم سازی و تولید فیلمهای فاخر، به نمایش گذاشتن توانمندیهای بسیج در مقابله با تهاجمات دشمن به خصوص در جنگ نرم و ایجاد رقابتی سالم در بین جوانان و نوجوانان بسیجی استان از مهمترین اهداف هستند.

وی تصریح کرد: برگزیدگان هر بخش از این جشنواره به جشنواره کشوری فیلم کوتاه بسیج که در فروردین ۹۳ برگزار خواهد شد اعزام میشوند.

نظر شما
پربیننده ها