بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی دیاله در شهرکرد

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی دیاله عراق و مرحوم علی اکبر پرورش از یاران صدیق امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲ - 07January 2014

بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی دیاله در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد،  این مراسم با حضور خیل عاشقان انقلاب و شهید و شهادت در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار و یاد و خاطره 9شهید حادثه تروریستی دیاله عراق که از صنعتگران استان بودند و مرحوم علی اکبر پرورش گرامی داشته شد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد در این مراسم با تسلیت به خانواده بازماندگان این حادثه تروریستی،  واژه شهید را دارای قداست و بار معنوی بالا دانست و گفت: شهیدان حادثه تروریستی عراق نمونه بارز شهیدان در راه خدا هستند چرا که از یک سو برای کسب روزی حلال در کشور عراق مشغول خدمت بودند و از سوی دیگر قربانی عمل غیرانسانی و پلید تروریستها شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به توطئههای دشمنان نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: تمام انقلابهای دینی و استقلالطلبانه جهان هزینههای بسیاری پرداخت کردند و ما نیز از ابتدای انقلاب تاکنون هزینههای بسیاری را پرداخت کردهایم.

حجت الاسلام جعفری، توطئه های دشمنان برضد انقلاب اسلامی را به خاطر آن دانست که این انقلاب، همه معادلات قدرت در نظام بینالملل را برهم زده است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد،  منطق آمریکایی ها را منطق قدرت طلبی عنوان کرد و همچنین با اشاره به کارشکنیهای آل سعود در امور منطقه و جهان اسلام، اظهار داشت: آل سعود با سرمایه و بیتالمال مسلمانان دست به جنایتهای بسیاری میزند که مسلمانکشی نمونهای از آن است.

وی، بر ضرورت هوشیاری و هوشمندی مردم در برابر فتنههای دشمن تاکید کرد و افزود: مردم باید پیام انقلاب را در ابتدا به مردم جامعه خود و سپس به جوامع دیگر به نحو شایستهای منتقل کنند.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد در ادامه، مرحوم پرورش را از استوانه های راستین انقلاب و یار و یاور رهبر معظم انقلاب برشمرد که زندگی خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرد و افزود: مرحوم پرورش از ابتدا یک معلم صدیق بود و تا هنگامی که وضعیت جسمانی خوبی داشت، کار معلمی خود را ادامه داد و برای همیشه ماندگار شد.

خاطرنشان میسازد در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام، پیکر شهیدان رضا امانی اشکفتکی، کامران شبان چالشتری، مرتضی پالار هفشجانی و محمد حسین خلیلی لردگانی بر دوش مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در زادگاهشان به خاک سپرده شد

پیکر شهیدان محمد نصیری، خسرو پاداش و یزدان کیوانی سه شهید دیگر حادثه تروریستی عراق نیز بیست و هفتم آذر سال جاری در آیینی با شکوه در شهرهای شهرکرد و هفشجان تشییع شد.

گفتنی است، پیکر شهیدان علی شیخی نژاد و محمدرضا کیوانی از شهدای حادثه تروریستی دیاله عراق هنوز شناسایی نشده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار