فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری

دبیر ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹ - 29January 2014

فراخوان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ابراهیم رحیمی، معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای بهمن ماه در چهار محور «شعر دفاع مقدس»، «بهرهگیری شعر دفاع مقدس از مفاهیم و مضامین عاشورایی»، «شعر مقاومت ملل» و «شعر کودک و نوجوان» در این استان برگزار میشود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این جشنواره افزود: بیتردید یکی از غنیترین برنامههای ادبی استان چهارمحال و بختیاری که در مدت کوتاه توانسته جایگاه مناسبی در میان جریانهای ادبی این دیار به خود اختصاص دهد و عرصه مناسبی برای شکوفایی و پرورش اندیشههای خلاق باشد، همین جشنواره شعر دفاع مقدس است.

 دبیر ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین هدف برگزاری این جشنواره، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت و ترسیم پیوندهای روشن آن با حماسه عاشوراست.

وی در پایان افزود: علاقهمندان میتوانند آثار خود را تا دهم اسفندماه به آدرس دبیرخانه واقع در شهرکرد، بلوار آیت الله طالقانی، خیابان سعادت، کوچه ۳، پلاک ۱، و یا نمابر ۲۲۲۹۶۲۰-۰۳۸۱ ارسال کنند. همچنین شماره تماس ۴-۲۲۲۶۱۶۳ نیز آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شاعران است.

نظر شما
پربیننده ها