سردار ارجمندفر:

مردم‌داری و مردم‌یاری از ویژگی‌های برجسته تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) است

جانشین قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: توجه ویژه به مردمداری و مردم یاری و توجه به ایجاد همگرایی مردم منطقه با نظام جمهوری اسلامی از ویژگی‌های برجسته تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) است.
کد خبر: ۱۰۶۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸ - 02February 2014

مردم‌داری و مردم‌یاری از ویژگی‌های برجسته تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سردار "مجید ارجمندفر" جانشین قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) در جمع رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر از زحمات رزمندگان این یگان در مدت استقرار در منطقه عملیاتی شمال غرب تقدیر کرد و افزود: جدیت و پیگیری در کارها، توانمندی در اجرای ماموریتهای محوله، توجه ویژه به مردمداری و مردم یاری و توجه به ایجاد همگرایی مردم منطقه با نظام جمهوری اسلامی، از ویژگیهای برجسته تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) است.

وی اعطای نشان فتح یک به فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) را نشانگر رضایت فرمانده معظم کل قوا از انجام ماموریتهای محوله به وی دانست و تصریح کرد: این دستاورد برخواسته از عملکرد بسیار خوب یگانهای شرکت کننده در ماموریت تامین امنیت مرزهای شمالغرب است.

همچنین در این مراسم فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) گفت: افتخار و نقطه عطف رزمندگان ما در این ماموریت رضایت مقام معظم رهبری از این یگان است.

سردار اکبری با اشاره به ارسال پیام رضایتمندی و دلگرم کننده از سوی رهبر معظم انقلاب به تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) افزود: تا زمانی که خون در رگهای ما جاری است آماده هستیم تا دستورات رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین را با جان و دل انجام دهیم.

خاطرنشان میسازد، مراسم تجلیل از یگانهای شرکت کننده در ماموریت شمال غرب کشور با حضور کلیه نیروهای تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان در حسینیه امام خمینی (ره) این یگان برگزار شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ح.ر
|
-
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
0
با سلام و خسته نباشید من یکی از سربازان و خادمان تیپ44 در سال 91 در منطقه عملیاتی کردستان هستم و میخواهم بگویم که در طول دوران خدمت سربازی فرماندهان من مثل برادر بزرگتر با من رفتار کردند و بعد از خدمت سربازی تحول زیادی در بنده ایجاد شد و من برای تمامی فرماندهان تیپ44 و خانواده های گرامیشان ارزوی طول عمر و سلامتی از خداوند منان خواستارم
محمود
|
-
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
0
این تیپ قهرمان چشم و چراغ تمام مردم استان چهارمحال و بختیاری است.
سلامتی تمامی رزمندگان اسلام صلوات...
نظر شما
پربیننده ها