بیانیه سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت دهه فجر

دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و اعتباربخشی دوباره به هویت زن مسلمان ایرانی بود

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع اسلام و اعتباربخشی دوباره به هویت زن مسلمان ایرانی بود تا بار دیگر تاریخ صدر اسلام و عزت بخشی به زن را مرور کند و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آورد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱ - 01February 2014

دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و اعتباربخشی دوباره به هویت زن مسلمان ایرانی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت دهه فجر بیانیهای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر یادآور گل واژه های ایمان، وحدت، استقامت، ایثار، شهادت و تبعیت از ولایت اقشار مختلف بویژه زنان فهیم و عفیف ایران اسلامی بر حضرت بقیه الله الاعظم( عج)، مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و امت بصیر تبریک و تهنیت باد.

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع اسلام و اعتباربخشی دوباره به هویت زن مسلمان ایرانی بود تا بار دیگر تاریخ صدر اسلام و عزتبخشی به زن را مرور کند و نقطه عطفی در  تاریخ  ایران بوجود آورد.

یگانه زمان، سرآمد دوران، پرچم دار  نهضت، امام خمینی (ره) با ارائه اسلام ناب محمدی (ص)، اثر بخش ترین نسخه درمان دردهای امت اسلامی را تجویز نموده  و با خویش، بهار وحدت کلمه، همگرایی نفوس و همسرایی قلب ها را به ارمغان آورد تا نفس مسیحایی اش کالبد جهان اسلام را زندگی دو باره بخشد و با ایثار و جانفشانی زنان و مردان مومن و انقلابی ایران اسلامی، نام ننگ شاهنشاهی را از این مرز و بوم پاک نماید تا همواره الگوی آزادگان جهان گردد.

بی تردید حضور زینب گونه زنان  و دختران جوان و حضور در صحنه های انقلابی همپای مردان و نیز ترغیب اعضای خانواده برای حضور مؤثر در صحنه از بزرگترین افتخارات زنان این سرزمین است؛ الگوی مثال زدنی زنان مسلمان، توانمند و تأثیرگذار صحنه هایی را در همه عرصه های جامعه خلق کرد؛ تا جائیکه جهان شاهد حضور چشمگیر زنان در نهضت  های بیداری اسلامی حتی در کشورهای کمتر توسعه یافته بود.

امروز و در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنان مسلمان ایرانی همچنان سربلند و سرافراز  با گذر از قله های افتخارآفرینی، به خلق حماسه های ایثار، فداکاری و همت متعالی می پردازند تا چراغ رشد و هدایت جامعه همچنان پرفروغ باقی بماند.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس همسو با زنان قهرمان و حماسه ساز ایران اسلامی ضمن پاسداشت خون شهدا و در تکریم خانواده های معزز آنان، با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) تجدید میثاق می کند و بر تلاش برای وحدت هر چه بیشتر امت اسلامی تأکید می نماید.

همچنین این سازمان از تمامی زنان حماسه آفرین دعوت می کند تا دوشادوش بزرگ مردان این کشور  همانند سالهای گذشته در راهپیمایی پرشکوه و افتخارآفرین بیست و دوم بهمن امسال مشارکتی پرشور و شعور داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار