واکنش رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به حذف «شهید فهمیده»‌ از پایه ششم

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در واکنش نسبت به حذف درس «رهبران کوچک» از کتاب هدیه‌های آسمانی پایه ششم گفت: این بنیاد به عنوان مدعی‌العموم وظیفه نظارت بر ارزش‌های دفاع مقدس را دارد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ - 01October 2016
به گزارش سایر رسانه های دفاع پرس، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص حذف درس «رهبران کوچک» از کتاب هدیه‌های آسمانی پایه ششم در سال تحصیلی 95-96 گفت: برابر مقررات, بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همه ابعاد سیاسی,آموزشی,فرهنگی,نظامی و اجتماعی طبق اساسنامه و دستور مقام معظم رهبری در هر جایی که دفاع مقدس دچار تحریف شود بنیاد حفظ آثار مدعی العموم بوده و نظارت بر کتاب‌ها و محتوای آنها یکی از وظایف بنیاد حفظ آثار است.
 
سردار کارگر با بیان اینکه تا به حال برخورد قانونی در این خصوص رسم نبود ولی اخیرا برخورد بنیاد با تحریف دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد,تصریح کرد: اگر در جایی دفاع مقدس تحریف شود بنیاد با تذکر نسبت به اصلاح آن اقدام می‌کند و اگر اصلاحی صورت نگرفت حتما با موضوع برخورد قانونی می شود.
 
وی وضعیت ورود آموزش و پرورش و حضور آن در حوزه دفاع مقدس را خوب توصیف کرد و گفت: حتما بحث حذف درس «رهبران کوچک» از کتاب هدیه‌های آسمانی پایه ششم توسط بنیاد حفظ آثار پیگیری خواهد شد.
 
منبع:تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار