گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره فیش‌های حقوقی سه‌شنبه تقدیم هیات‌رئیسه می‌شود

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گزارش کمیسیون درباره فیش‌های حقوی سه‌شنبه به هیات‌رئیسه تقدیم می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ - 02October 2016
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، داوود محمدی نماینده مردم قزوین مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: در جلسه امروز گزارش کمیسیون در مورد فیش‌های حقوق‌های نجومی مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفت که اصلاح قوانین و پر کردن منافذ در این گزارش مطرح شده است.
 
وی افزود: در این گزارش پیشنهادات کمیسیون برای پر کردن خلاءهای قانونی در بحث فیش‌های حقوقی مطرح شد و جمع‌بندی در خصوص آن صورت گرفت.
 
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: در گزارش کمیسیون آمده است که سامانه‌ای در وزارت اقتصاد و دارایی راه‌اندازی شود و دریافتی تمام مدیران کشور در آن سیستم ثبت شود و نهادهای نظارتی به آن دسترسی داشته باشند.
 
محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در گزارش کمیسیون پیشنهاد شده که دریافتی‌های مدیران در قالب فیش‌های حقوقی متعدد پرداخت نشود و مدیران در قالب یک فیش دریافتی‌های خود را داشته باشند.
 
وی افزود: در این گزارش آمده است که اگر نهادهای وزارتی و مسئولین مالی در رابطه با تخلفات در حوزه حقوق‌ها به درستی عمل نکند و با تخلفات برخورد نداشته باشند تبعات آن در انتظار آنها است.
 
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: همین طرحی در قالب 10 ماده در مورد حقوق و مزایای مدیران توسط کمیسیون تدوین شده که به صورت رسمی پیش از این به هیات‌رئیسه ارسال شده است و در روز سه‌شنبه هفته جاری نیز نسخه‌ای از آن به گزارش کمیسیون ضمیمه و به هیات‌رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.
 
محمدی در پایان گفت: همچنین امروز کمیته‌های تخصصی مجلس پرونده‌های ارجاعی را در جلسات جداگانه مورد بحث و بررسی قرار دادند.
نظر شما
پربیننده ها