حجت‌الاسلام صدیقی:

حضرت علی اصغر (ع) پرچمدار جبهه جنگ نرم است

امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت علی اصغر (ع) بیدارگر و پرچمدار جبهه جنگ نرم است و مردم سالانه با توسل و نذرهایی که برای این حضرت می‌کنند، حاجت‌های خود را از این طفل ۶ ماهه می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ - 07October 2016
به‌گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران صبح امروز (جمعه) در همایش شیرخوارگان حسینی که همزمان با سایر نقاط جهان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه نذر جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام دارد، گفت: افراد در مواردی که از دست خود و دیگران کاری ساخته نیست، نذر می‌کنند تا کلید حل مشکلشان را از خداوند متعال بگیرند.

وی شباهت حضرت علی‌اصغر(ع)به حضرت عیسی(ع) را یکی از موضوعات قابل توجه درباره این حضرت عنوان کرد و گفت: حضرت علی اصغر (ع) بیدارگر و پرچمدار جبهه جنگ نرم است و مردم سالانه با توسل و نذرهایی که برای این حضرت می‌کنند، حاجت‌های خود را از این طفل 6 ماهه می‌گیرند.

امام جمعه موقت تهران افزود:  امروز فرزندانتان در این مکان عشق، امید و مقاومت را از حضرت علی اصغر (ع) می‌آموزند و اگر شما بانوان مانند حضرت مریم (س) پاکی روح داشته باشید، ملائکه بر شما سجده خواهند کرد.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: امروز ایرانیان در این محل گرد آمده‌اند تا با حضرت زینب (س) بیعت کنند که در مسیر دفاع از حجاب، عفاف و ارزش‌های اسلامی حرکت کنند و امروز شما ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و اهل بیت هستید.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امام خمینی (ره) نیز در همین راستا و به تأسی از قیام امام حسین(ع)، نهضت خود را یک نهضت حسینی نام‌گذاری کرد تا ادامه دهنده راه ولایت امام حسین (ع) باشد.

امام جمعه موقت تهران در خاتمه با تشکر از بانیان برگزاری این مراسم که این پرچم را در تمام نقاط جهان برافرشتند، بیان کرد:  تمامی مذاهب و مکاتب در جریان واقعه کربلا حق را به امام حسین (ع) می‌دهند که فرزندان خود را در این راه فدا کرد.

انتهای‌پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار