مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

مهمترین عامل اقتدار نظام اسلامی فرهنگ عاشورایی و انقلابی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به مسیر الهی نظام اسلامی، گفت: فرهنگ عاشورایی و انقلابی مهمترین عامل اقتدار نظام اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ - 08October 2016
حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفت وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: سختی ها و مصائب حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت می تواند بهترین الگوه و اسوه برای بندگان شجاعی باشد که می خواهند از مظلوم دفاع کنند.

وی شور حسینی را در مساجد و حسینیه های استان عالی توصیف کرد و گفت:برگزاری برنامه های جذاب فرهنگی در دهه اول و دوم محرم از راهکارهای تبلیغات اسلامی در زمینه تحول فرهنگی است.

حجت الاسلام مسعودی اظهار داشت: ماندگاری معنویت الهی و نام مبارک پیامبر(ص)، دین اسلام و قرآن کریم به قیام عاشورایی امام حسین(ع) گره خورده است. 
 
وی گفت: اگر قیام امام حسین (ع) اتفاق نمی افتاد امروز معلوم نبود چه اتفاقاتی برای دین مبین اسلامی می افتاد و امام حسین (ع) قیام کرد تا نگهبان و حافظ وحی الهی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه آن حضرت قیام کردند تا الگوی همه مردم مسلمان باشند، افزود: قیام امام حسین (ع) اسلام را زنده و ماندگار کرد.
 
مسعودی تاکید کرد: حسین(ع) رهبر همه آزادگان است و انسان باید ابراز علاقه کند و به این بزرگوار ارادت داشته باشد چرا که هر چه داریم از اهل بیت (ع) است.

وی گفت: اساس تفکر امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و باید همه ما برای ترویج این فریضه مهم گام برداریم و آنرا نهادینه سازیم. 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: امروز ارادت مردم ایران اسلامی به سید الشهداء (ع) و یاران باوفای آن حضرت بر هیچ کس پوشیده نیست و همین ارادت قلبی عامل اصلی ثبات و بقای ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان از پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در شگفت هستند و سعی می کنند با کارشکنی سد راه آرمان های بلند این ملت اسلامی شوند در حالیکه سخت در غفلت هستند چراکه بزرگترین نعمتی که خداوند تبارک و تعالی به این ملت غیور اعطاء کرده است ایمان به خدا و ارادت قلبی به اهل بیت (ع) است. 

مسعودی ادامه داد: مشاهده مناظر عزاداری بویژه جاری شدن اشک بر گونه های جوانان در حسینیه های این مرز بوم حکایت از آن دارد که این ملت به پشتوانه قوی که همان قدرت لایزال الهی و توسل به اهل بیت (ع) است، متکی می باشد.

وی بیان داشت: چه نعمتی بهتر از توسل به حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و برادر گرامیشان حضرت ابوالفضل (ع) که سعادت و خوشبختی بشر را تا قیامت رقم می زنند.
 
مسعودی ادامه داد:این گفته امام (ه) بسیار حکیمانه و از روی عقل است که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است و ما باید با تمسک به خدای تبارک و تعالی تمام تلاش خود را درراستای نهادینه کردن این فرهنگ اصیل بکار بگیریم.

وی گفت: در جبهه های حق علیه باطل جوانانی بودند که به شوق دیدار حضرت اباعبد الله الحسین (ع) با اختیار روی میدان مین می رفتند تا معبر برای رزمندگان برای سرکوب دشمن بعثی بازشود و این همان فرهنگ عاشورای و انقلابی است که مقام معظم رهبری بر نهادینه شدن آن در جامعه تأکید می کنند.

وی ادامه داد:مهمترین دژ استحکام و بقای نظام اسلامی ما تمسک به فرهنگ عاشورایی و انقلابی است که همه اقشار جامعه بوِژه جوانان و نوجوانان باید به آن متسک شوند و این تنها راه سعادت و دوری از منجلاب دنیوی است.

مسعودی، ادامه داد:مسئولانی که تخلف می کنند و سبب بدبینی مردم نسبت به نظام می شوند عامل اصلی انحراف آنها نداشتن بصریت از اسلام و اقعه عاشورا است امامی که حاضر می شود مال، جان، خانواده خود را فدای اسلامی و بقای قرآن کند؛ مصداق بارز؛ کسانی که با مال ها و جان هایشان در راه خدا قیام می کنند، هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار