رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر:

بسیج رسانه بوشهر آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اعضای این سازمان آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای سطح امنیت در جامعه هستند.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ - 10October 2016
بسیج رسانه بوشهر آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، عبدالله نجفی در نشست اعضای مرکزی بسیج رسانه بوشهر با فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسؤولان و فرماندهان انتظامی کشور، اظهار داشت: همانطور که فرماندهی کل قوا اشاره داشتند، امنیت در جامعه مایه افزایش ایمان مؤمنان است و ناجا با اتکا به نیروی انسانی شریف و توانمند نقش مهمی در افزایش شاخص‌های امنیت دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های کادر زحمتکش نیروی انتظامی استان در برقراری امنیت و آسایش مردم، گفت: افزایش شاخص‌های امنیت طی سال‌های گذشته حاصل تلاش فرماندهی انتظامی استان و کارکنان خدوم این نیرو است و به عنوان فعالان رسانه موظف به انعکاس فعالیت‌های این نیرو به افکار عمومی هستیم.

نجفی ادامه داد: تبیین دقیق فعالیت‌ها و خدمات ناجا برای مردم در رسانه‌ها در جهت تأمین و ارتقای امنیت کشور از خواسته‌های مقام معظم رهبری است که همه ما باید اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ارتباط مؤثر و مستمر نیروی انتظامی با اصحاب رسانه را موجب رضایت‌مندی این قشر دانست و تصریح کرد: در همین ارتباط به نمایندگی از فعالان رسانه از خدمات و تلاش‌های سردار عباس‌زاده فرماندهی انتظامی استان و همکاران خدومشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سردار حیدر عباس زاده نیز در این نشست بیان کرد: عزم پلیس برای مقابله با قاچاق کالا جدی است و بیشترین توجه در این زمینه به قاچاق سازماندهی شده به شکل کلان و عمده است.

وی گفت : با وجود آن چیزی که این روزها مطرح می کنند که پلیس در استان بوشهر با کوله برها به عنوان مبارزه با قاچاق در افتاده است باید بگویم که اساسا در استان بوشهر با توجه به وضعیت جغرافیایی کوله بر وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کالای قاچاق مصداق بارز منکر اقتصادی است که سبب می شود به اقتصاد ملی ضربه بزند و تولیدات داخلی را نابود کند.

وی تصریح کرد: احترام به حقوق مردم استان از اولویت های پلیس در مبارزه با کالای قاچاق است و تاکنون در هشت منطقه ساحلی استان که محل ورود کالاهای قاچاق است، حتی یک مورد پلیس به مغازه ها ورود نکرده است.

فرمانده انتظامی بوشهر ادامه داد : تمام تلاش ما برخورد با قاچاقچیان عمده کالا می باشد که در خروجی گلوگاه ها صورت می گیرد.

عباس زاده با اعلام شرایط مطلوب امنیت در استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه امنیت داخلی نیروی انتظامی در استان احاطه کافی به همه موضوع های استانی دارد و آمارهای موجود گویای وضعیت مطلوب امنیتی در استان است.

عباس زاده تاکید کرد: کشف جرم در احساس امنیت در استان موثر است و استان بوشهر در این زمینه وضعیت مطلوبی را دارد.

وی یادآور شد: هر چند نیروی انتظامی تولیدکننده امنیت نیست اما با تعامل گسترده با مردم پاسدار و حافظ امنیت و احساس امنیت در جامعه است که نتیجه آن تفکر مثبت مردم نسبت به نیروی انتظامی ، توجه به مردم توسط پلیس در هشدارهای امنیتی، اجتماعی و نظامی و تعامل دو جانبه گسترده پلیس با مردم و بالعکس بوده است.

عباس زاده با اشاره به دیدار اخیرش به همراه فرماندهان و مسئولان ناجا با مقام معظم رهبری اظهار کرد: معظم له یکی از مهم‌ترین ارکان امنیت کشور را نیروی انتظامی دانستند که این نوع نگاه برای ناجا بسیار ارزشمند و مهم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر رسانه های استان بوشهر نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی مهم دانست و اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کنار وحدت و همدلی به شکل بارز و برجسته ای توسط رسانه های استان بوشهر پیگیری می شود که نقش سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در آن غیر قابل انکار است.

بسیج رسانه بوشهر آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت استبسیج رسانه بوشهر آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت استبسیج رسانه بوشهر آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت استبسیج رسانه بوشهر آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت استبسیج رسانه بوشهر آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت استبسیج رسانه بوشهر آماده همکاری با نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت است 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار