علیپور خبر داد

تجلیل نمایندگان مجلس از نیروی زمینی سپاه به‌خاطر تامین امنیت مرزهای غربی

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌غربی در تشریح جزئیات دیدار نمایندگان این استان با فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: در این دیدار از اقدامات نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت مرز‌ها تجلیل کردیم.
کد خبر: ۱۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳ - 04February 2014

تجلیل نمایندگان مجلس از نیروی زمینی سپاه به‌خاطر تامین امنیت مرزهای غربی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد علیپور عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی و نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با تسنیم با اشاره به دیدار ص-بح دیروز اعضای این مجمع با فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: این دیدار صبح امروز و به منظور عرض تبریک به سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به دلیل اینکه نشان درجه یک فتح را از فرمانده معظم کل قوا دریافت کرده است، انجام شد.

وی افزود: در این دیدار سردار پاکپور دغدغههایی از مسائل امنیتی داخلی و اقدامات سپاه را در جهت رسیدگی به نقاط محروم و اقداماتی که سپاه در این زمینه و به خصوص در مرزها و استانهای مرزی داشته است را با نمایندگان آذربایجانغربی مطرح کرد.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در ادامه ضمن تجلیل از اقدامات بسیج سازندگی به بخش دیگری از سخنان فرمانده نیروی زمینی سپاه در این دیدار اشاره کرد و گفت: در استان آذربایجانغربی اقدامات خوبی در زمینه بهکارگیری نیروهای بومی جهت تأمین امنیت منطقه انجام شده که سردار پاکپور در این دیدار این اقدامات را برای نمایندگان استان تشریح و بازگو کرد.

علیپور در ادامه اظهار داشت: در این دیدار که به منظور تشریک مساعی بیشتر برگزار شد، نمایندگان اعلام آمادگی کردند که از لحاظ بودجهای با وجود محدودیتها، با سپاه پاسداران همراهی داشته باشند البته در مجموع فضای خوب، محبت آمیز و دوستانهای بر جلسه حاکم بود.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه فرصت این جلسه کوتاه بود، قرار شد چنین جلسهای در استان و در فرصت دیگری برای بیان نقطه نظرات و دیدگاههای نمایندگان به صورت تفصیلی، برگزار شود.

نماینده مردم ماکو در مجلس تأکید کرد: در این دیدار نمایندگان استان از اقدامات سپاه و به خصوص نیروی زمینی در جهت تأمین امنیت منطقه تقدیر و تشکر کردند. البته اعضای مجمع نمایندگان استان به خصوص از اقدامات نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مرزها تجلیل کردند.

علیپور در ادامه افزود: با توجه به اینکه در استان آذربایجانغربی از تعداد قابل توجهی از نیروهای بومی منطقه، روستاهای مرزی، عشایری، برادران کردنشین در تأمین امنیت منطقه گزینش و بهکارگیری شده است، در این دیدار از این اقدامات نیروی زمینی سپاه تقدیر شد.

وی با بیان اینکه در این دیدار سردار پاکپور سخنانی از تحولات منطقهای و اتقافاتی که در سایر کشورهای همسایه در حال رخ دادن است، بیان کرد، گفت: به لطف خدا ما در کشور مشکل خاص امنیتی نداریم و عموما مشکلات در کشورهای همسایه ماست که بحث ناامنیها و بعضا مباحث تروریستی از خارج کشور به داخل کشور هدایت میشود که سردار پاکپور در این دیدار این موضوعات را تشریح کرد که موضوع تکفیریها هم یکی از این موارد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این دیدار فرمانده نیروی زمینی سپاه دغدغههایش را از احتمال سرایت و انتقال دشمنان از خارج از مرزها به داخل کشور مطرح کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار