سرلشکر محمدعلی جعفری؛

"الله اکبر" یعنی خدا بزرگ‌تر از آمریکاست ولی عده‌ای درک نمی کنند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهدیدات آمریکا پس از فتنه ۸۸ و درسی که مردم به مقامات آمریکایی دادند تهدید دفاعی و امنیتی محسوب نمی‌شود چرا که این شعار مضحک برای دل خوشی ملت آمریکا عنوان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ - 11February 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اختتامیه جایزه بزرگ امریکا شب گذشته با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسولالله، حاج حسین یکتا و حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در باغ موزه دفاع مقدس، برگزار شد.

سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و همه شهیدان تاریخ بیان کرد: امروز بسیاری از افراد  هستند که دارای سبقه انقلابی بودند اما دیگر این صفت با آنها تطبیق ندارد و متاسفانه با شعارهای اصلی انقلاب فاصله گرفتهاند.

وی افزود: الله اکبر یعنی خدا بزرگتر از آمریکاست و عدهای همین را هم درک نمیکنند و با وجود تکرار هر روزه این شعار بازهم آمریکا را بزرگ میپندارند و فرصتها مادی را از فرصتهای معنوی مهمتر میدانند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: زمانی که انقلاب با همین شعار به پیروزی رسید آمریکا حساب کارخود را کرد و پشتش لرزید زیرا میدانست در قلب جهان اسلام چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همچنان در راه پر پیچ و خمش ادامه دارد و در عرصههای مختلف فرهنگی و سیاسی بیش از ۳۵ سال مقاومت و پایداری کرده است و به لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) انقلاب اسلامی با همان شفافیت و شعارهای اولیه به راه خود ادامه میدهد.

وی در پایان با اشاره به تجربههای ۳۰ ساله در مسائل امنیتی و نظامی گفت: آنچه در رابطه با اعتقادات و باورهایمان داریم به این نتیجه میرسیم که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. تهدیدات آمریکا پس از فتنه ۸۸ و درسی که مردم دادند تهدید دفاعی و امنیتی محسوب نمیشود چرا که آمریکا این شعار مضحک را برای دل خوشی ملت خودش عنوان میکند.

درابتدای این مراسم حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به واقعه عاشورا و سر دادن ندای هل من ناصر ینصرنی اامام حسین در اخرین لحظات عمرپربرکت ایشان گفت: با اینکه امام حسین همه یاران و فرزندانش به خاک و خون کشیده شدند اما صدای امام مظلوم ما در گوش زمان پیچید تا به عصر امام خمینی (ره) رسید. کاری که امام خمینی (ره) انجام دادن این بود که که غبار بدعتها، تحریفها، بد اندیشی و کج اندیشی را که طی سالها بر اسلام ناب نشسته بود را زدود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در تعریف از انقلاب اسلامی از آن به عنوان بعثت دوباره یاد میکند افزود: امام راحل سلام ناب محمدی را ر کرسی حاکمیت نشاند. اگر اسلام ناب همچنان در اوراق کتابها و یا صفحه ذهنها در حرکت بود هیچ اتفاقی نمیافتاد.

شریعتمداری عنوان کرد: اسلام یک باور در درون انسان است و مرز جغرافیایی ندارد و چون بر دل نشسته است برای صدور آن نیازی به ویزا نیست و امام راحل از این موضوع خبر میداد.

وی اظهار داشت: از دیگر ویژگیهای اسلام، ظلم ستیز بودن آن است. اسلامی که ظلم ستیز نباشد اسلام نیست و به تعبیر امام (ره) اسلام آمریکایی است. وقتی اسلام ظلم ستیز بر کرسی حاکمیت مینشیند نظام سلطه در مقابل قد علم میکند و از نخستین روزهای انقلاب اسلامی ما درگیر این موضوع بودیم.

حسین شریعتمداری افزود: درگیری ما با نظام سلطه به خاطر تفاوت ماهیتی است. مادامی که ما بر کرسی حاکمیت از اسلام ناب حمایت میکنیم و آمریکا به عنوان قدرت استکباری بر خوی استکباری تکیه دارد، این دو باهم درگیرند تنها در دو حالت درگیری تمام میشود.

وی در ادامه افزود: یا ما باید در حاکمیت دست از اسلام ناب بکشیم و یا انکه حریف دست از خوی استکباری بردارد. اینکه میگوییم مرگ بر آمریکا یعنی نیمی ازموجودیت ما با موجودیت آمریکا در تضاد است و دشمن تاکید دارد تا تمام راههایی را که پیمودهایم فراموش کنیم و فاصله بین نقطه موجودی که در آن هستیم و نقطه مطلوبی که میخواهیم به ان برسیم به عنوان نیمه خالی معرفی کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار