اولین کنگره سردار شهید علیار شول برگزار شد

اولین کنگره سردار شهید علیار شول و ۲۷ شهید بخش گلستان در خواجو شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ - 15October 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان اولین کنگره سردار شهید علیار شول و ۲۷ شهید بخش گلستان با حضور گسترده مردم و مسئولین در خواجو شهر از توابع شهرستان سیرجان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ماه محرم، اظهار داشت: شهید علیار شول که میزبان این محفل باشکوه است، یکی از تقدس های دفاع مقدس است.

شمس الدینی گفت: در شهرستان سیرجان گردان ۴۱۶ در دوران دفاع مقدس ۴ فرمانده عزیز خود را تقدیم اسلام کرده است.

وی ادامه داد: شهید علیارشول نکاتی در زندگیش وجود دارد که برای نسل های آینده پندآموز است.

فرمانده سپاه سیرجان اظهار داشت: امسال توفیق داشتیم برای تک تک سرداران شهدای سیرجان کنگره بگیریم.

در ادامه این مراسم اسماعیل شول برادر سردارشهید علیار شول اظهار داشت: باید یاد و خاطره شهدا تبدیل به دغدغه زمان ما شود و ما باید رفتار ومنش ائمه اطهار(ع) و شهدا را الگوی زندگی خود کنیم.

وی اظهار داشت: شهدا با تشریفات کار نمی کردند که نامشان همه جا برده شود، در دوران دفاع مقدس ارزش ها در رفتارها بروز می کرد و رزمندگان و شهدا با اخلاص و برای رضای خدا کار می کردند.

شول با اشاره به از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک روز هم بدون از خودگذشتگی و رشادت رزمندگان دوام نمی آورد و کارها با گذشت و رضای خدا پیش برده می شد.

وی ادامه داد: شهادت یک امتحان و آزمون سخت است و اتفاقی نیست، باید از آن عبور کرد.

لازم بذکر است برادر سردار شهید علیار شهید در پایان سخنان خود به بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار