اجمالی/ سردار نقدی:

پیشرفت و عزت امروز کشور مدیون امام(ره) و شهدا است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یادمان نمی رود که مردم در پایتخت به دست پزشکان هندی و بنگلادشی معالجه می شدند؛ ولی در حال حاضر از کشورهای دیگر برای درمان به ایران می آیند که این ثمره آزادی است که امام(ره) و شهدا با اخلاص و ایثار به ما هدیه کردند.
کد خبر: ۱۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳ - 04February 2014

پیشرفت و عزت امروز کشور مدیون امام(ره) و شهدا است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هفتمین مجمع عمومی بسیج جامعه پزشکی ضمن تبریک ایام دهه فجر، پیشرفت و عزت امروز کشور را مدیون امام(ره) و شهدا دانست و اظهار داشت: یادمان نمی رود که مردم در پایتخت به دست پزشکان هندی و بنگلادشی معالجه می شدند؛ ولی در حال حاضر از کشورهای دیگر برای درمان به ایران می آیند که این ثمره آزادی است که امام(ره) و شهدا با اخلاص و ایثار به ما هدیه کردند.

سردار نقدی تصریح کرد: ما با اندیشه آرمانخواه و آزادی خواه و همچنین مجاهدت پیشه توانستیم پیشرفت کنیم و اگر بخواهیم در آینده نیز به پیشرفت دست یابیم، نتیجه همین تفکر است.

وی افزود: پیشرفت امروز ما در عرصه های علمی معجزه است؛ چراکه با وجود کینه ورزی ها و دشمنی هایی که دنیا علیه جمهوری اسلامی اعمال می کند، به این علوم دست پیدا کردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مجمع بسیج جامعه پزشکی یک مجمع تشکیلاتی است و ماموریت دارد همه مجموعه بسیجیان را در عرصه سلامت، همگرا و یکپارچه کند.

  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار