سردار فتحیان خبر داد؛

برپایی خیمه درمانی و بیمارستان صحرایی امدادگران عاشورا در راهپیمایی اربعین حسینی

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: امسال این موسسه خیمه‌ای را در ورودی شهر کربلا و یک بیمارستان صحرایی با کمک بهداری نیروی زمینی سپاه در راه نجف به کربلا برای ارایه فعالیت‌های خیریه درمانی به زائران حسینی(ع) راه اندازی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ - 16October 2016
راه اندازی خیمه درمانی و بیمارستان صحرایی امدادگران عاشورا در اربعین
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «نصرالله فتحیان» مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در جمع عزاداران حسینی(ع) هیأت متوسلین به حضرت زهرا(س) این خیریه، درباره فعالیت‌ها و ساختمان جدید موسسه امدادگران عاشورا، اظهار داشت: ساختمان موسسه خیریه امدادگران عاشورا در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع در حال احداث است که فعالیت ساختمانی آن با 60 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ فرد یا نهادی سهام دار ساختمان جدید در حال احداث موسسه نیست، افزود: این ساختمان فقط برای کاربری مذهبی، درمانی و خیریه مورد استفاده قرار می‌گیرد و هیچ چیزی هم به غیر از دارو به فروش نمی‌رسد.

فتحیان با اشاره به نقش خیرین در احداث این بنا، گفت: انواع مصالح ساختمانی به کار رفته در این بنای درمانی ـ مذهبی، از با کیفیت ترین مصالح ساختمانی هستند؛ بر این اساس امیدواریم سال آینده مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ساختمان کامل شده این موسسه برگزار شود.

وی سپس به حضور اعضای این موسسه در اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: امسال موسسه امدادگران عاشورا در صدد است تا خیمه‌ای را در ورودی شهر کربلا و یک بیمارستان صحرایی نیز با کمک بهداری نیروی زمینی سپاه در راه نجف به کربلا با حضور جمعی از کادر پزشکی و پرستاری برای ارایه فعالیت‌های خیریه درمانی به زائران حسینی(ع) راه اندازی کند.

مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در پایان عنوان کرد: خیریه امدادگران عاشورا تاکنون 50 هزار نفر از بیماران صعب العلاج و سرطانی مستمند را تحت پوشش قرار داده که توسط 10 هزار نفر از اعضاء خیریه مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار