شهدای مدافع حرم موضوع نمایش «عاشقانه‌ای برای عباس» شدند

نمایش «عاشقانه ای برای عباس» کاری از سیدعلی موسویان از ۲۸ مهرماه با موضوع شهدای مدافع حرم در تماشاخانه ایرانشهر اجرای خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ - 16October 2016
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایش «عاشقانه‌ای برای عباس» کاری از سیدعلی موسویان و به تهیه‌کنندگی محسن زارع اشکذری از ۲۸ مهرماه با موضوع شهدای مدافع حرم در تماشاخانه ایرانشهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

«عاشقانه‌ای برای عباس» نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم، مصطفی صدرزاده، یکی از فرماندهان گردان عمار لشکر فاطمیون در سوریه دارد.

در این نمایش فرزین صابونی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، سروش طاهری، نادیا فرجی، محمد زوار بی‌ریا و الناز تهامی، سیده مریم موسویان، مرضیه نوبخت، نسیم خسروشاهی، پیمان محمدی می‌آبادی، محمد مقانی، حسین کریمی و امیررضا بهرامی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین وحید لاری طراحی صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، طراح پوستر سارا نفرو دستیار و برنامه ریزی این نمایش مرتضی برزگرزادگان است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «سیدعباس نانوای ساده‌ای است که در ورامین زندگی می‌کند. بر اساس اتفاقی تصمیم می‌گیرد به سوریه و عراق رفته و با نیروهای تکفیری بجنگد؛ اما همسرش زهرا سادات مخالف است. با آمدن یک کارگر افغانی به نام نجیب که اتفاقاً او هم قصد رفتن به سوریه را دارد، سید عباس تصمیم می‌گیرد خود را افغانی جا زده و همراه لشکر فاطمیون اعزام شود...»

شهید «مصطفی صدرزاده» متولد 1365 دانشجوی ترم آخر رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز بود. او فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون بود؛ که ظهر تاسوعای سال گذشته حین درگیری با نیروهای تروریست توسط تیر تک‌تیرانداز نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار