معاون سیاسی استاندار تهران:

فرافکنی و متهم کردن دولت هنر نیست/ دولت با همه توان خود در جهت رفع مشکلات جامعه تلاش می‌کند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه فرافکنی و متهم کردن دولت هنر نیست اظهار کرد: دولت با همه توان خود در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه تلاش می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ - 16October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سیدشهاب الدین چاوشی» عصر یکشنبه در گفت و گویی افزود:اقتدار جمهوری اسلامی تنها در سایه اعمال قدرت محقق نمی شود بلکه نمایش قدرت در سایه وحدت و همدلی همه نیروها است و اقتدار را روئین­ تن و شکست­ ناپذیر خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه امروز خدمت در نظام جمهوری اسلامی نیازمند عشق و انگیزه مضاعف است تصریح کرد: قصور در خدمت به مردمی که همه چیز خود را برای استقرار و استمرار نظام مایه گذاشتند، منصفانه نیست.
 
معاون استاندار تهران جامعه کنونی را نیازمند خانه­ تکانی اخلاقی و اعتقادی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که بدون توجه به مبانی اخلاقی اسلام بر طبل خشونت و پردهدری می‌کوبند و کشور را برای بیگانگان، متلاطم و سرشار از تشنج جلوه میدهند اگر به بی­خبری از شرایط جهان و کشور متهم نشوند به طور حتم از سوی مردم مغرض شناخته خواهند شد.
 
وی با تاکید بر اینکه همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ماموریت واحدی را دنبال میکنند یادآور شد: حمله و تهاجم به دولت و شکستن امیدهای جامعه سبب دوری از اصول اخلاقی و اعتقادی است و نزد توده مردم خوشایند نیست و این رفتارها می­تواند پایبندی مردم به موازین اخلاقی را در سطح جامعه تنزل دهد.
 
معاون استاندار تهران تاکید کرد: کسانی که خارج از چارچوب­ های قانونی خود برای دیگران خط و نشان میکشند باید توجه داشته باشند اگر بینظمی، هرج و مرج و حرمت شکنی باب شود هیچ شخصیت و نهادی مصون نمی‌ماند.
 
چاوشی با اشاره به اینکه دغدغه های عمومی مردم و رهبری نظام باید مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: همه نیروهای وفادار به کشور باید به وحدت و یکپارچگی سیاسی و استقلال اقتصادی کشور توجه کنند تا بواسطه رفتارهای نامناسب و سوء تدبیر، به این حوزه ها آسیب نرسد.
 
وی گفت: جامعه ­ای که فقر در آن انباشته شود در معرض خطر و زوال است، باید فکرها و نیروها در کنار هم قرار گیرند و از هر فرصتی برای راهگشایی امور مردم و رفع دغدغه­ ها بهره گرفته شود.

* نظام بدون ثبات و قانون گرایی در معرض آسیب است
 
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه فرافکنی و متهم کردن دولت هنر نیست اظهار کرد: دولت با همه توان خود در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه تلاش میکند و همه باید با همراهی و ارائه راهکارهای مناسب به دولت در جهت اداره امور کشور مدد رسانند.
 
چاوشی افزود: دولت باید اقتدار قانونی خود را بازیابد تا بتواند گردنکشان را سر جای خود بنشاند، مالیات گریزها و رانت خواران را بدون توجه به وابستگی سیاسی و فکری از سر راه توسعه و پیشرفت کشور کنار بزند و به بازسازی نظام اداری کشور بر اساس نیازهای جامعه و تحقق اقتصاد مقاومتی بپردازد.
 
وی تحقق این موارد را نیازمند ثبات و آرامش در کشور عنوان کرد و گفت: نظامی که از آن نظم، ثبات و قانون­ گرایی برنخیزد در معرض آسیب قرار میگیرد.
 
معاون استاندار تهران با بیان اینکه اقتدار حکومت با تندخویی، خشونت، فرافکنی و درگیری های سیاسی فراهم نمی­شود یادآور شد: شرط استمرار اقتدار نظام جمهوری اسلامی وحدت کلمه، یکپارچگی نظام و دولت و مجلس و دستگاه قضائی، و حمایت و اعتماد مردم است.
 
چاوشی، کم کردن فشارهای بیگانگان و یافتن فرصت­ های طلایی برای بازسازی اقتصاد عمومی کشور را راهکاری دانست که نگاه اعتقادی جمهوری اسلامی نیز بر آن صحه گذاشته است و گفت: جمهوری اسلامی باید بتواند از همه ابزارهای نرم و دیپلماسی برای اقناع افکار عمومی جهان و مردم خویش بهره گیرد و در کارهایی که با سرپنجه تدبیر سامان می یابد به بیراهه نرود.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز جهان بر تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در معادلات بین­ المللی وقوف یافته است تصریح کرد: نگاه استدلالی و اقناعی جمهوری اسلامی بسیاری از نگرانی­ها را از ایران در افکار عمومی جهان زدوده و بی­اثر کرده است که باید قدر این فرصت طلایی را بدانیم.
 
معاون استاندار تهران اظهار کرد: اگر سلحشوران مدافع حرم در سوریه و عراق توانستند با حمایت­ های مستشاری، معادله را به نفع مستضعفان تغییر دهند به طور حتم با همراهی ملت بزرگ ایران قادر خواهند بود آمریکا و رژیم صهیونیستی را از پیگیری توطئه­ هایشان در منطقه و کشورمان ناکام سازند.
 
چاوشی با اشاره به اینکه دشمن همواره وجود داشته و براساس منافع خود اقدام می کند خاطرنشان کرد: هنر ما در این است که با اتحاد و یکپارچگی دشمن را از رخنه در صفوف متحد خود مایوس و برنامه ­های آن ها را با اتخاذ تدابیر صحیح و مبتنی بر مصالح عمومی کشور و مسلمانان خنثی کنیم.
 
منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار