مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

70 درصد وقف های مازندران متعلق به عزاداری سیدالشهداست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: وقتی که 70 درصد وقف های مازندران برای عزاداری سیدالشهداست نشان دهنده اهمیت این موضوع برای مردم است و این تمرکز وقف در این بخش نشان می دهد که چقدر تاثیرگذاراست.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ - 17October 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در همایش یک روزه تخصصی ستاد اربعین حسینی که با حضور بیش از 50 نفر از متولیان اوقاف و امور خیریه مازندران در آستانه امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد، اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) در حال جهانی شدن است و همه ما باید تلاش کنیم که در این مسیر عقب نمانیم.

وی افزود: هر اندازه که دشمن نسبت به قیام امام حسین(ع) حساسیت نشان دهد و هجمه وارد کند ما وظیفه داریم با قدرت بیشتر مراسم عزاداری امام حسین(ع) را که همراه با شور و شعور می باشد برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امروز به اذعان بسیاری از نخبگان دنیا خون پاک امام حسین(ع) چراغ هدایت بشریت شده است و این نهضت و قیام برتمام ادیان اثر می گذارد.

وی اظهار داشت: وقتی که 70 درصد وقف های مازندران برای عزاداری سیدالشهداست نشان دهنده اهمیت این موضوع برای مردم است و این تمرکز وقف در این بخش نشان می دهد که چقدر تاثیرگذاراست.

وی بیان داشت: ما نباید تنها به مصادیق عزاداری اکتفا کنیم بلکه با نگاه بلند فرهنگ اصیل عاشورا را باید به جهانیان معرفی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهارداشت: همه واقفین و مسئولین باید با تعامل منطقی ، قانونی و شرعی در زیر پرچم امام حسین(ع) و ولایت به وظیفه شرعی خود عمل کنند.

یادآور می شود همایش یک روزه تخصصی ستاد اربعین حسینی با حضور بیش از 50 نفر از متولیان اوقاف و امور خیریه مازندران امروز دوشنبه با هدف برقراری تعامل سازنده و منطقی اوقاف با متولیان اوقاف و امور خیریه مازندران در آستانه امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار