فرمانده یگان فاتحین تهران در گفت و گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

ثبت نام 30 شهید از یگان فاتحین در لیست شهدای مدافع حرم/ نحوه اعزام متقاضیان برای حضور در جبهه مقاومت سوریه

فرمانده یگان فاتحین با اشاره به شهادت 30 نفر از رزمندگان این یگان در جبهه مقاومت سوریه، چگونگی ثبت نام متقاضیان اعزام به سوریه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ - 19October 2016
نحوه اعزام متقاضیان حضور در جبهه سوریه/ تقدیم 30 شهید از یگان فاتحین در سوریه

مهدی هداوندی فرمانده یگان فاتحین تهران در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با بیان اینکه تا کنون 30 شهید از یگان فاتحین در جبهه مقاومت سوریه تقدیم اسلام شده اند به چگونگی ثبت نام متقاضیان اعزام به سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: این جهاد یک جهاد کفایی است و به قدر کافی نیرو در سوریه وجود دارد. هر زمان بنا به ضروریتی که فرماندهان می بینند نیروها را پذیرش می کنند. علاقه مندان می توانند به سپاه ناحیه خود مراجعه و به عضویت یگان فاتحین درآیند تا پس از گذراندن آموزش ها در لیست اعزام قرار گیرند.

وی عنوان کرد: الحمدالله شیعیان از ملیت های مختلف افغانستانی، پاکستانی، ایرانی، سوری، عراقی، لبنانی و آذربایجانی در سوریه حضور دارند و با وجودی که همدیگر را نمی شناسند در کنار هم علیه وهابی های تکفیری صهیونیستی مبارزه می کنند.

هداوندی با اشاره به وضعیت آمادگی نیروهای فاتحین در سوریه اظهار داشت: فاتحین تنها بخشی از نیروهای مقاومت هستند و آمادگی بسیار بالایی دارند تا جایی که در عملیات های گذشته با شنودی که روی بی سیم های دشمن داشتند مشخص بود که چقدر از ما وحشت دارند.

وی افزود: چندین سال است که نیروهای آموزش دیده، آمادگی کافی برای رزم را پیدا کرده و جدای از بحث های ایدئولوژیکی در یکسال اخیر در رابطه با جنگ در سوریه و عراق آموزش های خاص دیده اند. مقاومت در سوریه با تمامی نبردهای تا به امروز فرق می کند بسیاری از رزمنده ها و فرماندهانی که در نقاط مختلف مثل شمالغرب، جنوب کشور، عراق و لبنان حضور داشتند اذعان دارند نبرد سوریه با همه نبردها متفاوت است.

هداوندی با اشاره به هدف نیروهای تکفیری وهابی در سوریه بیان داشت: این گروه ها در سوریه علیه اسلام ناب محمدی و آزادگی و امنیت مردم فعالیت می کنند، الحمدالله که سطح آمادگی ما آنقدر زیاد است که به نظر کارشناسان و فرماندهان از جمله نیروهایی که می تواند در سوریه خوب عمل کند فاتحین است که این امر جز به لطف حجت بن الحسن میسر نبوده و نیست.

فرمانده یگان فاتحین تهران اضافه کرد: آموزش، میدان عملی می خواهد که در سوریه محیا شده است. اگر سرزمین سوریه را محل برخورد حق و باطل ببنیم آوردگاه خوبی است که ما آموزه ها و دانشمان را محک بزنید ضمن اینکه تنها بحث محک نیست، و همانطور که حضرت آقا فرمودند اگر رزمندگان مدافع حرم نبودند اثری از حرم اهل بیت باقی نمی ماند.

هداوندی تکفیری ها را عاملان آمریکا و اسراییل برای از بین بردن اسلام ناب محمدی در خاورمیانه دانست و افزود: من به چشم دیدم که روی دیوار حرم حضرت زینب(س) به عربی نوشته بودند زینب از این جا برو. زیاد نمی توان مسائل را مطرح کرد، تکفیری ها و وهابی ها دست آمریکا و اسراییل هستند و هدفی جز اینکه خط اسلام شیعی و ولایت را محو کنند، ندارند.

وی ادامه داد: تکفیری ها تنها به گرفتن حکومت قانع نیستند و به دنبال از بین بردن اسلام شیعی حزب الله هستند، همانطور که دور تا دور مرزهای ایران اسلامی را گرفته اند، اهرم فشار ما یعنی کشور سوریه را محدود می کنند تا اثر وضعی جمهوری اسلامی را در سطح منطقه و دنیا از بین ببرند.

فرمانده یگان فاتحین تهران به آموزش نیروهای مقاومت در سوریه اشاره کرد و گفت: پس از چندین ماه محاصره زمانی که وارد دو شهرک نوبل و الزهرا شدیم مردم را دیدیم که مدت زیادی با سختی و مشقت دوام آورده بودند، در آن زمان تا سه ماه کار آموزش به نیروهای این دو شهرک را برعهده گرفتیم تا با بالا بردن سطح کیفی در صورت حمله دوباره از سوی تکفیری ها بتوانند راحت تر مقاومت کنند.

انتهای پیام/ 141

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
امیدوارم دوباره فرصتی پیش اید تا به غافله شهدا که من جا ماندم بپیوندم و لیاقتش را پیداکنم. من روسیاه. همرزم شهدای فاتحین بودم و جا ماندم. انشالله
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار