سیروس مقدم سریال «الف ویژه» سازمان اوج را کلید زد

سازمان رسانه‌ای اوج پیش تولید سریال الف ویژه «هنگام بیداری» را به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد کلید زد.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ - 18October 2016

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پیش تولید سریال «هنگام بیداری» سریال الف ویژه سازمان هنری رسانه‌ای اوج آغاز شد.

«حبیب‌الله والی‌نژاد» مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج درباره این پروژه اظهار داشت: موضوع سریال «هنگام بیداری» واقعه تاریخی مقاومت مردم بوشهر و شخصیت آیت‌الله سیدعبدالحسین لاری است که طرح اولیه آن مربوط به سال 90 بوده و فیلمنامه آن نیز پس از چند بار بازنویسی و تجدید، در حال حاضر به قلم علی طالب‌آبادی مراحل پایانی نگارش را طی می‌کند.

والی‌نژاد ادامه داد: با عنایت به فاخر بودن این سریال طبیعتا حساسیت‌هایی برای انتخاب کارگردان این کار وجود داشت که در جمع بندی‌ها به این نتیجه رسیدیم که سیروس مقدم می‌تواند کارگردانی این اثر را به نحو مطلوبی به عهده بگیرد. چرا که مخاطب شناسی، تعلق خاطر شخصی وی به موضوع مقاومت مردم بوشهر، و هم چنین تجربه و سرعت عمل کارگردان در تولید سریال‌های تلویزیونی از خصوصیات سیروس مقدم است که می‌تواند در ساخت این سریال اثر مثبت بگذارد.

والی نژاد در پایان گفت: در حال حاضر پیش تولید کار آغاز شده و مشغول بازبینی لوکیشن‌ها هستیم. همچنین پیش بینی می‌شود طی مدت یک سال و نیم تولید این سریال به اتمام برسد.

بنابراین گزارش سریال حدودا 40 قسمتی «هنگام بیداری» به تهیه کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و کارگردانی سیروس مقدم، سریال الف ویژه‌ای است که سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید آن را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها