عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری؛

مراسم ختم «سعید کشن‌فلاح» هنرمند انقلابی برگزار شد

مراسم ختم «سعید کشن‌فلاح» دبیر سابق جشنواره تئاتر فجر و استاد دانشگاه هنر عصر امروز در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ - 18October 2016

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم ختم هنرمند انقلابی «سعید کشن‌فلاح» دبیر سابق جشنواره تئاتر فجر و استاد دانشگاه هنر عصر امروز در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شد.

در این مراسم «علی مرادخانی» معاون هنری وزارت ارشاد، «محسن مؤمنی‌شریف» رئیس حوزه هنری، «سیدمحمد حسینی» وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، «فاضل نظری» معاون هنری حوزه هنری، «کوروش زارعی» مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، «حبیب احمدزاده» نویسنده، «حسین مسافرآستانه» دبیر جشنواره تئاتر خرمشهر، «حبیب‌الله صادقی» دبیر جشنواره بین‌المللی هنر مقاومت، «جعفر دهقان» بازیگر تئاتر و سینما و «حجت‌الاسلام سرلک» حضور پیدا کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سرلک با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که فرمودند «کسی علاقه‌مند به ملاقات خداوند است که انسان متولد شده و انسان از دنیا برود» اظهار داشت: هنرمندان کشورمان باید این شاخصه‌ها را در جامعه نشان دهند.

وی دیدگاه امام خمینی (ره) به هنر انقلابی را یک دیدگاه کاربردی دانست و بیان کرد: معمار انقلاب اسلامی ایران نگاه و دیدگاه کاربردی به هنر و انسان داشتند.

سرلک با بیان اینکه عزت نفس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان است، گفت: تسلیم خواسته‌های بی‌جا نشدن و به تعبیری عزت نفس داشتن یکی از ویژگی‌های انسان بودن است. ما باید در همه شرایط از هویت انسانی خودمان دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز عرصه برای تسلیم شدن در برابر خواسته‌های نفسانی به واسطه مدیریت شیطانی دنیا، تبلیغات و یا جهل و نادانی از گذشته بیشتر است. امروز تبلیغات منفی زمینه خواسته‌های بی‌جا را در جامعه مهیا می‌کند.

سرلک صمیمیت، صفا و اهتمام در امور را مهم‌ترین ویژگی مرحوم «سعید کشن‌فلاح» دانست و گفت: کشن‌فلاح هنرمندی متعهد به امور و با صفا و صمیمیت بود که در زندگی مقید به دین اسلام بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار