حجت الاسلام احمد نقیبی خبر داد

تشکیل ۵۴ اکیپ بازدید از خانواده شهدا در شهرستان تفت

رئیس بنیاد شهید شهرستان تفت از تشکیل ۵۴ اکیپ بازدید از خانواده معزز شهدا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱ - 06February 2014

تشکیل ۵۴ اکیپ بازدید از خانواده شهدا در شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس حجت الاسلام احمد نقیبی رئیس بنیاد شهید شهرستان تفت با اشاره به گرامیداشت ایام مبارکه دهه فجر ابرازداشت: به مناسبت فرارسیدن این ایام فرخنده برنامه دیدار، تکریم و احترام خانوادههای شهدا، با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسئولین استان در این شهرستان برگزار میشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت افزود: به همین مناسبت و در آستانه برگزاری یادمان ۴۰۰ شهید شهرستان، این دیدار به وسیله ۵۴ اکیپ در قالب ۵۴ مدیر استانی، انجام میشود.

وی با بیان اینکه این مراسم در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه که مزین به نام انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت است انجام میشود، افزود: با اجرای این برنامه فرهنگی، مدیران و مسئولان به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص دلجویی از خانواده معظم شهدا جامه عمل میپوشند.

رئیس بنیاد شهید تفت با بیان اینکه دلجویی از خانوادههای معظم شهدا سنت فرهنگی مسلمانان از صدر اسلام تاکنون است، گفت: بعدازظهر پنجشنبه مصادف با ۱۷ بهمن ماه با حضور مدیران و مسئولان، قبور شهدا غبارروبی، عطرافشانی و گلباران میشود.

وی در پایان بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا با محوریت ولایت دانست و افزود: این تنها گزینهای است که میتواند نظام مقدس را در برابر تهاجمات فرهنگی و حوادث حفظ و بیمه کند.


 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار