معرفی کتاب؛

«مرد رویاها»

کد خبر: ۱۱۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ - 08November 2016

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، شهید «چمران»، مبارز و مجاهدی که شرح مبارزاتش نیازمند دائره‌المعارفی بس عظیم است که گوشه‌ای از سرگذشت سراسر شیدایی وی در کتابی تحت عنوان «مرد رویاها» به قلم سیدمهدی شجاعی توسط انتشارات نیستان روانه بازار کتاب شده است.

این کتاب به شرح بخشی از زندگی پر فراز و نشیب شهید «دکتر مصطفی چمران» پرداخته، تا برای خواننده به‌ویژه نسل جوان که با شخصیتی چون شهید «مصطفی چمران» آشنا نیست و فقط وی را شهیدی می‌پندارد در خیل شهدای دفاع مقدس، آشنایی ایجاد کند.

«مرد رویاها» به بیان دوره‌ای از زندگی شهید چمران پرداخته که کمتر از آن صحبت شده و کمتر دیده شده است. سرگذشت شهید چمران در آمریکا، مصر و لبنان در این کتاب بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و به مخاطب ارائه شده است.

این کتاب می‌کوشد با روایت ساده و روان چهره واقعی این شهید سرافراز را نمایش دهد؛ چمران چریک در کنار چمرانی که به شدت عاطفی بوده و روابط عاطفی در زندگی را در کنار آموزش‌های نظامی و عملیات‌های چریکی و فعالیت‌های سیاسی فراموش نمی‌کند.

این اثر به زیبایی توانسته در 528 صفحه بخشی از زندگی شهید مصطفی چمران را روایت کند علاوه بر اینکه شخصیت چند بعدی وی را نیز در ذهن خواننده به تصویر بکشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار