14 آبان؛

پانزدهمین مجمع خیرین موسسه امدادگران عاشورا برگزار می‌شود

پانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا در تاریخ 14 آبان با حضور پزشکان و پرستاران و امدادگران دوران دفاع مقدس و پس از آن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ - 30October 2016

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، پانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا در تاریخ 14 آبان از ساعت 8:30 الی 11:30 در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی از پزشکان و پرستاران و امدادگران دوران دفاع مقدس و پس از آن برگزار می‌شود.

جمعی از رزمندگان بهداری دفاع مقدس و خانواده آنان اعم از مدیران، پزشکان، کادرهای هیئت علمی، پرستاران و امدادگران برای پاسداری از ارزش‌های گرانقدر همرزمان شهیدشان که بالغ بر هزاران نفر هستند، تلاش معنوی، فرهنگی را از سال 1374 تحت عنوان هیئت امدادگران عاشورا، متوسلین به حضرت فاطمه الزهرا(س) آغاز کردند.

موسسه خیریه امدادگران عاشورا سازمانی غیر دولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی است که به منظور یاری رساندن به محرومان و رنج دیدگان بیمار و ارائه کمک‌های انسان دوستانه به نیازمندان و بیماران فعالیت می‌کند.

اعضای این موسسه خیرینی متشکل از پزشکان، پیراپزشکان و متخصصین امور آموزشی، بهداشتی و توانبخشی هستند که با توجه به توانایی‌ها و اختیارات و تخصص‌های مختلف، کمک‌های ارزنده‌ای را در تهران و سراسر کشور برای حمایت از فعالیت موسسه به طور داوطلب ارائه می‌کنند.

در این راستا خیریه امدادگران عاشورا تاکنون 50 هزار نفر از بیماران صعب العلاج و سرطانی مستمند را تحت پوشش قرار داده که توسط 10 هزار نفر از اعضاء خیریه عضو موسسه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار