یک خبرگزاری آذربایجانی بیان کرد:

ایران در پی تقویت قدرت نظامی خود در دریای خزر است

پس از برگزاری رزمایش دریایی هفته گذشته ایران در دریای خزر یک خبرگزاری آذربایجانی در گزارشی بیان نموده است که ایران در پی تقویت قدرت نظامی خود در دریای خزر است.
کد خبر: ۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰ - 14July 2013

ایران در پی تقویت قدرت نظامی خود در دریای خزر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "ترند" آذربایجان، پس از برگزاری رزمایش دریایی هفته گذشته ایران در دریای خزر یک مقام ارشد نظامی اعلام نموده است که ایران تلاش دارد قدرت نظامی خود را در دریای خزر تقویت نماید.

رزمایش دریایی هفته گذشته جمهوری اسلامی ایران در آبهای سرزمینی خود در دریای خزر که با نام "امنیت مداوم"به مدت پنج روز برگزار شد با بازتاب های مختلفی همراه بوده است. در این میان در حالی که مقامات نظامی و امنیتی ایران هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقا آمادگی دفاعی خود در شمال کشور عنوان نموده اند، رسانه های کشورهای مختلف، تحلیل های متفاوتی از این رزمایش ارائه داده اند. 
 
در این رابطه یک مقام ارشد نظامی که نام آن ذکر نشده است، بیان نموده است که ایران با برگزاری چنین رزمایش هایی در پی تقویت قدرت نظامی خود در دریای خزر می باشد. این در حالی است که مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نظامی کشورمان هدف از برگزاری این رزمایش دریایی را همانند رزمایش های گذشته در دیگر نقاط مرزی کشور ارتقا آمادگی دفاعی ایران عنوان نموده اند.
 
شایان ذکر است که طبق توافقات صورت گرفته بین مقامات ایرانی و روس، قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی رزمایش مشترک دریایی بین این دو کشور در دریای خزر برگزار گردد.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار