امام جمعه کرمان:

درس از خود گذشتگی را از شهید فهمیده فرا گیریم

امام جمعه کرمان اظهار داشت: درس ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی را باید از شهید فهمیده فرا گیریم و شهید این نکته را می فهماند که بسیجی خود را برای همه میدان‌ها آماده کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ - 01November 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، جمعی از دانش آموزان بسیجی و مسولین با آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان دیدار کردند.

آیت الله سید یحیی جعفری ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت شهید محمد حسین فهمیده اظهار داشت:درس ایثار،فداکاری و از خود گذشتگی را باید از شهید فهمیده فرا گیریم و شهید این نکته را می فهماند که بسیجی خود را برای همه میدان ها آماده کرده است.

آیت الله سید یحیی جعفری  افزود: امروزه شما باید این حرف را به سایر نوجوانان منتقل و کسب آگاهی کنید و در هر صنف و گروهی هستید باید با معارف اسلامی آشنا شوید.

وی گفت:دشمن سعی دارد از راه های مختلف سرمایه های ایران را نابود کند که باید افراد جامعه را آموزش دهیم و بصیرت داشته باشند که دشمن را نابود سازند.


امام جمعه کرمان در پایان خاطر نشان کرد: جوانان قرآن را فرا گرفته و ترجمه و تفسیر قرآن را بیاموزید و هم چنین رهنمودها را از برادران سپاه و روحانیون کسب کنید.

 همچنین در این دیدار سردار مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان برنامه های سالانه بسیج دانش آموزی را اعلام کرد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله افزود:اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، حلقه های صالحین، طرح هجرت3 و اردوهای جهادی، مسابقات علمی آیه های تمدن،طرح یاوران ولایت و همچنین هفته دفاع مقدس و دهه فجر را از اساسی ترین برنامه های بسیج دانش آموزی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار