حسین کاشانی‌پور در نشست خبری مراسم یوم الله 13 آبان:

آمریکا با تیر فضای مجازی تسخیر اذهان تصمیم‌گیرنده کشورها را نشانه رفته است

رییس ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان گفت: آمریکا با داشتن دست برتر و همچنین بهره‌گیری از امکانات نوین ارتباطی به خصوص فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در پی تسخیر ذهن‌های تصمیم گیرنده کشورها است.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ - 01November 2016

نفوذ و حیله آمریکا با تسخیر اذهان تصمیم‌گیرندهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ حسین کاشانی پور رییس ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه در نشست خبری مطبوعاتی 13 آبان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص آمریکا اظهار داشت: با گذشت 37 سال از تسخیر لانه جاسوسی، به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب دوم، نه تنها طبل رسوایی آمریکای متظاهر با انتشار اسناد لانه جاسوسی به صدا درآمد، بلکه همینه پوشانی آمریکا نیز فرو ریخت.

وی افزود: با استمرار این دو روند، طی 37 سال گذشته، رسوایی های پیاپی در نادیده گرفتن حقوق ملت ها و شکست های متعدد آمریکا در نقشه های استکباری، افول آمریکا را قریب الوقوع نشان داده است.

کاشانی پور تصریح کرد: امروز فریاد رسا و خط شکنانه ملت ایران، جهانی شده و دیگر برای بلند کردن فریاد "مرگ بر آمدیکا" نیازی به اقامه دلیل نیست، هر وجدان بیدار و انسان آزاده‌ای بلند کردن این ندا را یک فضیلت و وظیفه انسانی می داند.

رییس ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می تواند فراتر از یک روز ملی به جهت الهام بخشی در استکبارستیزی عمل کند، عنوان کرد: روز 13 آبان تنها روز درگیری استکبارستیزان با مستکبران نیست، بلکه تبلور خشم و نفرت بشریت از جنایت مفسدان است.

وی بیان داشت: در رویارویی دو جبهه استکبارگران و استکبار ستیزان، روز به روز استکبارگران جهان به ویژه آمریکا در تنگنای بیشتری قرار می گیرند، از این رو شکست دشمن در آستانه تحقق قرار دارد.

کاشانی پور روز 13 آبان را روز رزم حسینی دانست و گفت: حسینیان استکبارستیز ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان به مقابله با یزیدان زمان خود می پردازند.

رییس ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه اظهار داشت: آمریکا با تمام توان و امکان خویش به مصاف نظام اسلامی و اندیشه و آرمان‌های انقلاب اسلامی به میدان آمده و حیله‌های خود را فعال ساخته است. دشمن با داشتن دست برتر و همچنین بهره گیری از امکانات نوین ارتباطی به خصوص فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در پی تسخیر ذهن‌ها و فکرهای تصمیم گیرنده کشورها برای رسیدن به خواسته‌های خود است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان امسال با تمهیدات و توانی افزون‌تر، با بهره‌گیری از هم‌افزائی دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی و تشکل‎ها و نهادهای مردمی استکبارستیز تشکیل و با سازماندهی کمیته‌های 12 گانه در مرکز و استان‌ها، برگزاری دشمن‌‍شکن و با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار