حجت‌الاسلام محمودی در نشست خبری مراسم یوم الله 13 آبان:

طلاب تجمع روز «کوروش» را محکوم می‌کنند/ اقامه نماز جماعت روز 13 آبان در موزه شهدا

رئیس ستاد مراسم برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه استان تهران گفت: پس از برگزاری مراسم راهپیمایی روز 13 آبان؛ علما، بزرگان و طلاب با تجمع در مدرسه فیضیه حرکت شوم تجمع روز کوروش را محکوم خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ - 01November 2016
//

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «حجت الاسلام سید محسن محمودی» رییس ستاد مراسم برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه استان تهران با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه تا زمانیکه آمریکا از مواضع خصمانه خود علیه ملت ایران عقب‌نشینی نکرده است، شعار ملت ایران همچنان «مرگ بر آمریکا» است، اظهار داشت: دنیا باید آمریکا را از بین ببرد و الا تا این ها هستند، این مصیبت ها در دنیا پابرجاست.

وی ادامه داد: روز 13 آبان صرفاً برای این‌که واقعه‌ای را در تاریخ یادآور شویم نیست، بلکه باید آن آرمان‌ها را به امروز منتقل کنیم. جلوه‌های استکبار ستیزی باید امروز مشخص باشد و باید با چشمی تیزبین شاهد جریانات داخلی و خارجی باشیم.

حجت الاسلام محمودی به تجمع برخی از مردم به مناسبت روز بزرگداشت کوروش اشاره کرد و گفت: ملت اهل بصیرت، زن و مرد انقلابی باید استکبارستیزی خود را حفظ و روز به روز تقویت کنند. باید در برابر جریان‌های نفوذی که می خواهند آرمان‌های امام راحل و انقلاب را کم‌رنگ کنند، بایستیم.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مراسم راهپیمایی روز 13 آبان؛ علما، بزرگان و طلاب با تجمع در مدرسه فیضیه این حرکت شوم را محکوم خواهند کرد.

رییس ستاد مراسم برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه استان تهران خاطرنشان کرد: آیین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت 10 لغایت 11:30 مقابل لانه جاوسی آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی با سخنرانی سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه برگزار خواهد شد.

وی به تشریح برنامه‌ها پرداخت و گفت: اجرای سرود دانش آموزی و رزم‌نوازان دژبان ارتش، قرائت بیانیه و قطعنامه دانشجویی و دانش آموزی و اجرای مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: دانشجویان ساعت 8:30 با تجمع در دانشگاه امیرکبیر به سمت لانه جاسوسی حرکت می‌کنند. خواهران در قسمت شرقی جایگاه و برادران در قسمت غربی مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه پذیرایی در طول مسیر راهپیمایی، برپایی ایستگاه نقاشی برای دانش آموزان و مراسم رمی استکبار (تخریب استکبار جهانی) توسط دانش آموزان از دیگر برنامه‌های یوم الله روز مبارزه با استکبار جهانی است.

رییس ستاد مراسم برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه استان تهران عنوان کرد: 110 خبرنگار و عکاس خارجی از 53 رسانه خارجی و 750 خبرنگار و عکاس داخلی از 55 رسانه این مراسم را پوشش خواهند داد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به نحوه خدمات رسانی در روز 13 آبان، گفت: استقرار تانکر آب، حضور نیروهای آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر و استقرار سرویس بهداشتی سیار از جمله خدمات ارائه شده در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز تاثیرگذار برای برگزاری هر چه بهتر این راهپیمایی همکاری کرده‌اند، عنوان کرد: نمازجماعت روز 13 آبان در موزه شهدا برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها