فریدفر تاکید کرد

ترویج فرهنگ مشارکت زنان در دفاع مقدس با انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه واقعیت‌های حضور زنان در دفاع مقدس به خوبی به جامعه ارائه نشده است، گفت: سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس باید این حقایق را برای مردم تبیین کند.
کد خبر: ۱۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳ - 10February 2014

ترویج فرهنگ مشارکت زنان در دفاع مقدس با انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ناصر فریدفر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان لرستان، با اشاره به اینکه واقعیتهای حضور و نقش زنان در دفاع مقدس به صورت ناچیز، مختصر و گذرا به جامعه ارائه شده است، اظهار داشت: رسالت سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در معرفی نقش زنان این دوران به جامعه مخصوصا قشر جوان به بزرگی رسالتی است که زنان در دوران دفاع مقدس بر عهده داشتند.

فرید با تأکید بر ضرورت تشکیل سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس لزوم تشکیل آن را به همان اندازه که زنان در پشتیبانی دفاع مقدس و تربیت رزمندگان و شهداء اثر گذار بودند موثر خواند.

فرید تأثیر نقش زنان در دفاع مقدس و دوران انقلاب به عنوان پشتوانه های محکم رزمندگان را عامل پیروزی ملت عنوان کرد و بر نهادینه سازی و ترویج فرهنگ مشارکت زنان در انقلاب و دفاع مقدس از طریق کارهای تحقیقی و پژوهشی در قالب جمع آوری اسناد، خاطرات و آمار و لیست برداری از نقش زنان در عرصه دفاع مقدس وهمچنین ارائه فعالیتهای تبلیغی در خصوص جایگاه و نشر حضور زنان تأکید کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان لرستان برگزاری همایش زنان ایثارگر و جمع آوری آثار شهدای زن استان را از جمله فعالیتهای انجام گرفته در این استان عنوان کرد.

فرید در ادامه افزود: نقش امروز زنان در دفاع از انقلاب در فضای جنگ نرم ادامه نقش دیروز آنها در دوران دفاع مقدس و به همان اندازه مفید و اثر گذار است.

ناصر فرید در پایان اظهار امیدواری کرد سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس بتواند در معرفی نقش و جایگاه واقعی زنان مبارز و میراث داران دفاع مقدس بویژه بانوان حماسه آفرین استان لرستان موثر باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار