هشدار سرلشکر دکتر فیروزآبادی به مقامات آمریکایی

ما برای جنگ تعیین کننده با آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده هستیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تهدیدات مقامات کاخ سفید علیه ایران را "بلوف سیاسی" عنوان کرد و گفت: ما برای "جنگ تعیین‌کننده" با آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶ - 12February 2014

ما برای جنگ تعیین کننده با آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده هستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر روی میز بودن تمام گزینهها اظهار کرد: ما برای "جنگ تعیینکننده" با آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده هستیم.

وی با بیان اینکه برای این نبرد، سالهاست که برنامهریزی کردیم، رزمایشهای مختلف انجام داده ایم و نیروهایمان نیز آماده هستد، افزود: اگر جنگی علیه ایران رخ دهد، میدانی برای دشمن باقی نخواهیم گذاشت و خودشان هم این موضوع را میدانند.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: در دهه گذشته نیز آنها گزینه حمله نظامی را بررسی کردند، نیروهایشان را هم آوردند اما به این نتیجه رسیدند که نمیتوانند و رفتند. حالا هم که این حرفها را میزنند، بلوف سیاسی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: هشدارمیدهیم که اگر از هر سرزمینی به نیروهای ما تهاجم شود، به همه موقعیتهای متعلق به آن حمله خواهیم کرد.

سرلشکر فیروزآبادی در عین حال تصریح کرد: البته ما خصومتی با کشورهای منطقه نداریم اما اگر از پایگاههای آمریکا در منطقه مورد هدف قرار بگیریم، آنجا را خواهیم زد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار